سپاهان ۲ – سایپا ۰

نصف جهان بر بام ایران / سپاهان حالا حالاها قهرمان

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۸:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۲۸۵
نصف جهان بر بام ایران / سپاهان حالا حالاها قهرمان
سپاهان با برتری مقابل سایپا قهرمان لیگ چهاردهم شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم تیم های سپاهان و سایپا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان با برتری مقابل سایپا و با توجه به تساوی دقایق پایانی تراکتورسازی و نفت در تبریز به پنجمین عنوان قهرمانی خود دست یافت.

سپاهان از همان ابتدای بازی شروع طوفانی داشت و عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود و خیلی زود توسط مهدی شریفی به گل رسید. حملات اصفهانی ها در مقابل تیم مجید جلالی همچنان ادامه دار بود تا روی پاس در عمق دیدنی محرم نویدکیا، مهدی شریفی با اخباری تک به تک شده و برای دومین بار دروازه سایپا را باز کند.

نیمه دوم هم با توجه به اینکه سپاهان از نتیجه تبریز با خبر بود فقط در فکر حفظ نتیجه بود که همین کار را هم کرد و در تبریز با درخشش نفتی ها پس از اخراج آندو بازی به تساوی کشید و زردپوشان موفق شدند برای بار پنجم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابند. این قهرمانی دومین قهرمانی حسین فرکی در لیگ برتر بود. او سال قبل نیز فولاد را به عنوان قهرمانی رساند.

 

شرح گل ها:

حمله سریع سپاهانی ها از جناح چپ با نفوذ احسان حاج صفی ادامه یافت و در نهایت سانتر به موقع او در محوطه شش قدم سایپایی ها به مهدی شریفی رسید و وی نیز با شم گلزنی خود توانست با ضربه ای اولین گل را برای اصفهانی ها به ثمر برساند. این گل در دقیقه 15 به ثمر رسید.

بازهم مثلث دیگری از سپاهانی ها پشت محوطه جریمه سایپایی ها شکل گرفت و این بار، پریرا توپ را به نویدکیا رساند و او نیز پاسی استادانه را از بین مدافعان سایپا برای شریفی ارسال کرد و او نیز با ضربه ای دقیق برای بار دوم دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. این گل نیز در دقیقه 32 به ثمر رسید.

هفته سی ام لیگ برتر؛ ورزشگاه فولادشهر؛ تماشاگر: 10000 نفر

داور: غلامرضا جباری؛ کمک ها: محمدرضا امینی، فرهاد مروجی

اخطار: ترابی (8) از سایپا

 

سپاهان: شهاب گردان، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، علی کریمی، محرم نویدکیا (66 رسول نویدکیا)، فوزیل موسی اف، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا

سرمربی: حسین فرکی

سایپا: محمدرضا اخباری، سجاد مشکل پور، مهدی ایوبی، ابراهیم شکوری، مجتبی رمضانی (51 زینالی)، وحید محمدصادق، مهدی ترابی، حکیم نصاری (46 نزهتی)، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی دوست و میلاد می داوودی

سرمربی: مجید جلالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز