به تراکتوری ها گفتند:قهرمان شده اید

اتفاقی عجیب در تبریز

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۵۲۹۶
اتفاقی عجیب در تبریز
تراکتورسازان تبریزی در حالی به نایب قهرمانی راضی شدند که در 10 دقیقه پایانی فکر می کردند سپاهان نتوانسته سایپا را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از تبریز،در انتهای بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، بازیکنان و تماشاگران تبریزی به شکل عجیبی به شادی و پایکوبی پرداختند.پخش این تصاویر از تلویزیون تعجب همه را برانگیخت و بینندگان تلویزیونی را که از قهرمانی سپاهان خبر داشتند شگفت زده کرد.

ماجرای ورزشگاه یادگار امام تبریز از این قرار بود که به تماشاگران و بازیکنان تراکتورسازی از دقیقه 80 اعلام کردند نتیجه سپاهان و سایپا به نفع تراکتور سازی تمام شده و با نتیجه تساوی این تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.دلیل بازی نرم تراکتورسازی و وقت کشی های گاه و بیگاه بازیکنان این تیم در دقیقه پایانی هم همین ماجرا بود.بازیکنان و تماشاگران تبریزی که فکر می کردند به قهرمانی رسیده اند پس از پایان بازی به شادی و پایکوبی پرداختند و تنها چند دقیقه بعد بود که متوجه شدند چه کلاه گشادی سرشان رفته است.

نظر شما
نظرات
حقوقی
|
-
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
تا وقتیکه مدیرکل عشق مصاحبه و آمار دروغ بر سر کار باشد نتیجه همین میشود که شد . وجدانا ویدیوی جشن قهرمانی سپاهان و تراکتورسازی را (هر چند اشتباه ) مقایسه کنید . کدامیک برای قهرمانی تدارک دیده شده بود ؟ آیا شما تماشاچیان اصفهانی را در وسط زمین دیدید ؟ فرض کنیم که ترکتور قهرمان شده بود با آن وضعیت میشد جشن قهرمانی گرفت ؟ افسوس که وزارت ورزش اصرار بر ماندن چنین مدیرانی دارد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
میخواستن کمتر صندلیاشون شکسته بشه
کار بدی نکردن بنده های خدا
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز