می‌دانستیم ملوان برای پیروزی می‌آید

مکوندی: این یک بازی جوانمردانه بود

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۱:۲۷:۴۷
کد خبر: ۲۸۵۳۰۲
مکوندی: این یک بازی جوانمردانه بود
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان معتقد است همه کسانی که بازی را دیدند قطعا از آن لذت بردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهروز مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ملوان انزلی گفت: در بازی امروز می‌ دانستیم که ملوانی ها روی دروازه ما فشار می‌ آوردند چرا که احتیاج به امتیاز این بازی داشتند. البته همین احتیاج باعث می‌ شد که بازیکنان آنها استرس هم داشته باشند و همین استرس باعث شد آنها چند موقعیت خود را از دست بدهند. این یک بازی جوانمردانه بود و آنهایی که این بازی را دیدند، قطعا از این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: پیروزی تیم ملوان در این بازی هیچ ارتباطی به داوری نداشت اما باید بگویم که از داور این بازی ناراحتم، به نظرم وی قضاوت قابل قبولی نداشت. ضعف داور این بازی هم به ضرر ما بود و هم به ضرر ملوانی ها که اگر این اتفاقات نمی‌ افتاد، قطعا بازی زیباتری را شاهد بودیم.

مکوندی در ادامه گفت: برای مردم انزلی ملوانی ها و فیروز کریمی آرزوی موفقیت می‌ کنم، نمی‌ توانم تیم ما را با تیم هایی مثل ملوان مقایسه کرد. ما اولین سالی بود که به لیگ‌برتر آمده بودیم و طبیعتا بعضی از بازیکنانمان اولین باری بود که در مقابل این همه تماشاگر بازی می‌ کردیم.

او ادامه داد: من دوستان خیلی خوبی در انزلی دارم، خودم هم سال ها پیش با تیم نفت آبادان بازی های زیادی اینجا انجام داده ام. می‌ دانستم که تماشاگران انزلی تا آخرین لحظه از تیمشان حمایت می‌ کنند، در لحظاتی از بازی من عصبی شدم و امیدوارم انزلی چی ها به بزرگی خودشان من را ببخشند.

وی در رابطه با فصل آینده گفت: شاید فصل آینده تیمی حتی پایین تر از لیگ یک هم من را نخواهد، باید ببینم چه اتفاقی می‌ افتد و چه مسائلی پیش می‌ آید.

مکوندی در پایان گفت: مسائل مختلفی باعث شد که به تیم ما ضربه وارد کند. به هرحال تیم بی تجربه ای بودیم در لیگ‌برتر و احتیاج داشتیم که بازیکنان باتجربه در تیم مان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز