«ف.ک» زایده ذهن برخی افراد بیکار است

کریمی: حسینی را به جای کاسیاس به رئال می فرستم

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۰:۰۵
کد خبر: ۲۸۵۳۰۷
کریمی: حسینی را به جای کاسیاس به رئال می فرستم
سرمربی ملوان گفت: من با باشگاه ملوان قرارداد بستم اما این قرارداد را نهادینه نکرده ایم. معتبر است اما قانونمند نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فیروز کریمی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که تلاش هایمان نتیجه داد و توانستیم با این پیروزی بقای ملوان در لیگ برتر را جشن بگیریم. از بهروز مکوندی متشکرم که تیمش با تمام وجود به زمین آمد و روح پهلوانی را به رخ کشید. ما مقابل تیمی بازی کردیم که سراپا فوتبالی بود و با تمام وجود ایستاد. خوشحالم که دروازه بان ما عالی بازی کرد و با این عکس العمل ها می خواهم حسینی را به جای کاسیاس به رئال مادرید بفرستم. او با پا توپ گرفت، با دست توپ گرفت و با سر توپ گرفت، اصلا می خواهم یک دست و یک پایش را ببندم به ترکیب رئال مادرید بفرستم تا برایشان دروازه بانی کند.

وی ادامه داد: ملوان تیم اول استان گیلان است و این استان باید به داشتن ملوان افتخار کند. این تیم متعلق به مردم است و اگر سال آینده حمایتش کنند حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. همه باید دست به دست هم بدهیم تا ملوان موفق باشد. چه من در انزلی حضور داشته باشم و چه از این شهر بروم باید به این تیم کمک شود. بضاعت من همین بود که انجام دادم. 

سرمربی ملوان درباره عملکرد داور مسابقه تاکید کرد: این داور میادین بزرگی را سوت زده و برخلاف تصور فوتبالی ها بازی برایش دشوار بود. با این وجود تیم ما خوب بازی کرد و توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم. 

فیروز کریمی درباره اینکه همچنان بحث «ف.ک ها» در فوتبال ایران داغ است بیان داشت: اتفاقا یک «ف.ک» جدید هم اضافه شده است. رضا مهاجری با سختی ها و به تنهایی در مشهد کار کرد و سیاه جامگان را به لیگ برتر آورد به همین خاطر یک اسم مستعار برایشان انتخاب کردند؛«فرهاد کوه کن». او هم از همین خانواده است. با این وجود «ف.ک» زایده ذهن برخی افراد بیکار است که ما خودمان هم نفهمیدیم به چه علت محکوم مان کردند. البته فکر می کنم همه اینها از گور فری کله پز بلند می شود. ما را هم به جرم او سوزاندند. همه خطاها را فری کله پز انجام داد ما را محروم کردند. با این وجود این موفقیت ها را به فرهاد کوه کن و سایر خاندان مطهرش تبریک می گویم.

در این هنگام یکی از خبرنگاران به کریمی اعلام کرد فرهاد کاظمی، دستیار سابقش، هم توانسته راه آهن را در لیگ برتر حفظ کند که او اینطور پاسخ داد: خوشحالم که همه کسانی که در لیگ برتر فعالیت می کنند و موفق هستند از مکتب ما بودند و این موضوع خیلی چیزها را ثابت می کند. 

کریمی درباره آینده اش در ملوان افزود: من با باشگاه ملوان قرارداد بستم اما این قرارداد را نهادینه نکرده ایم. معتبر است اما قانونمند نیست. فعلا اجازه بدهید چند ماهی بخوابیم. نیاز به یک خواب اصحاب کهفی داریم. اگر همین الان به خواب برویم اول تابستان بیدار می شویم و درباره تمدید قرارداد صحبت می کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز