اتلتیکو مادرید - بارسلونا

به دنبال جام در خانه دشمن

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۶:۰۲
کد خبر: ۲۸۵۴۴۱
به دنبال جام در خانه دشمن
بارسا در پی مسجل کردن قهرمانی اش است و اتلتیکو به سهمیه مستقیم اروپا می اندیشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سی و هفتم لالیگا با تمام حرف و حدیث ها و اعتصاب ها و شاییعات تعلیقش برگزار شد و در حساس ترین بازی این هفته، تیمهای اتلتیکو مادرید و بارسلونا در ویسنته کالدرون رو در روی هم قرار می گیرند. دیداری که برای هر دو تیم حائز اهمیت است و برای رسیدن به سه امتیاز آن حاضرند هر کاری بکنند.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که شاگردان لوییز انریکه در صورت کسب سه امتیاز، یک هفته زودتر از پایان لالیگا، قهرمانی خود را مسجل می کنند. آن ها هم اکنون ۹۰ امتیازی هستند و با رئال مادرید رده دومی فاصله چهار امتیازی دارند و بردشان ۱۰۰٪ و بدون توجه به بازی اسپانیول و رئال، بلوگرانا را به قهرمانی لیگ اسپانیا می رساند.

از طرفی بارسایی ها دوست دارند درپایتخت اسپانیا، یعنی مادرید قهرمانی خود را قطعی کنند و جشن بگیرند و این از هر چیزی برایشان لذت بخش تر است و از سویی برای مادریدیستا دردناک و تلخ خواهد بود.

حالا نوبت روخی بلانکویی ها است که درباره شان صحبت کنیم. مردان سیمئونه در حال حاضر با ۷۷ امتیاز رده سوم لالیگا را به خود اختصاص داده اند و با والنسیای رتبه چهارمی، ۴ امتیاز فاصله دارند و در صورت غلبه بر آبی اناری ها، صعود مستقیمشان به لیگ قهرمانان فصل آینده را مسجل می کنند.

برسیم به بررسی آخرین شرایط دو تیم. بارسلونا در بهترین شرایط ممکن خود قرار دارد. آن ها هفته گذشته با از پیش رو برداشتن تیم قدرتمند بایرن مونیخ، به فینال چمپیونز لیگ رسیدند و با توجه به قهرمانی احتمالیشان در لالیگا و کوپا دل ری، در آستانه فتح سه گانه هستند. آن ها ۱۱ تا از ۱۲ بازی اخیر خود در لالیگا را با برد پشت سر گذاشته اند و در ۵ جدال آخرشان در این مسابقات موفق به ثبت کلین شیت شده اند و ۲۰ گل هم وارد دروازه حزیفان کرده اند. کاتالان ها مقابل حریف پیش روی خود هم آمار خیره کننده به ثبت رسانده اند از ۱۵ رویارویی اخیرشان تنها یک شکست را متحمل شده اند و در ۹ دوئل آخر به ۷ برد و ۲ تساوی مقابل آ ها رسیده اند و همین می تواند روحیه بارسایی ها را برای پیروزی بر تشک سازان افزایش دهد.

البته سفید قرمزها هم آن چنان دست و پا بسته نیستند. درست است که آن ها دردو دیدار اخیرشان در لالیگا ۲ مساوی دشت کرده اند؛ اما در ۱۳ دیدار آخرش به هیچ تیمی در اسپانیا نباخته و از ۷ بازی انتهایی اش در خانه، ۶ کلین داشته است.

این دو تیم در سال ۲۰۱۵ سه بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که حاصل آن دو برد برای بارسا و یک تساوی بوده است. آخرین بازی این دو تیم در کوپا دل ری و در ویسنته کالدرون بود که کاتالان ها ۳-۲ بردند.

و حالا یکشنبه شببازهم شاهد بازی دو تا از سه غول بزرگ اسپانیا هستیم و باید ببینیم اتلتیکو در غیاب تیاگو مندز محروم و بارسا در نبود احتمالی سوارز مصدوم مقابل هم به نتیجه ای می رسند؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز