هفته‌ سی‌و‌هفتم لیگ ۱ فرانسه

هت تریک PSG در لوشامپیونا

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۸۵۴۵۵
هت تریک PSG در لوشامپیونا
پاری‌سن‌ژرمن برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ 1 فرانسه شد.

به گزارش سرویس ورزش برنا، شاگردان لوران بلان با پیروزی بر مون‌پلیه برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ یک فرانسه شدند.

هفته‌ سی‌و‌هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه شب گذشته با انجام 10 دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها پاری‌سن‌ژرمن در خانه مون‌پلیه به برتری 2 بر یک رسید و برای سومین فصل پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شد.

گل‌های پاریسی‌ها را در این بازی بلیز متویدی در دقیقه 17 و ازکیل لاوتزی در دقیقه 26 به ثمر رساندند و در مقابل دروازه‌شان در دقیقه 40 توسط آنتونی مونیر باز شد. شاگردان لوران بلان با این برد 80 امتیازی شدند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری لوشامپیونا قهرمان شدند.

لیون هم در خانه‌اش با نتیجه تساوی یک بر یک برابر بوردو متوقف شد. لیون با این تساوی 72 امتیازی شد و ضمن دستیابی به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای خود قطعی کرد.

در سایر دیدارهای برگزارشده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

باستیا یک - کان یک

اویان یک - سن‌اتین 2

گنگان 2 - تولوز یک

لیل صفر - مارسی 4

موناکو 2 - متس صفر

نانت یک - لوریان یک

نیس 2 - لنس یک

رمس یک- رن صفر

با توجه به نتایج رقم‌خورده, حالا در هفته آخر لیگ یک فرانسه، موناکو شانس بالایی برای کسب سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا دارد ولی در صورت لغزش در بازی آخرش تیم‌های مارسی و سن‌اتین شانس به پایان بردن فصل در جایگاه سوم و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، پاری‌سن‌ژرمن 80 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های لیون و موناکو به ترتیب با 72 و 68 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم‌های مارسی و سن‌اتین هم هر دو با 66 امتیاز چشم به جایگاه سوم دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز