سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات:

بسکتبال با ویلچر اصفهان برنده واقعی رقابت های خواهر خوانده ها بود

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۴:۲۳
کد خبر: ۲۸۵۶۲۷
بسکتبال با ویلچر اصفهان برنده واقعی رقابت های خواهر خوانده ها بود
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان است که با همراهی تیم خود به عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان است که با همراهی تیم خود به عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان رسید.

وی در این خصوص گفت: برای آمادگی شرکت در این مسابقات طی 20 روز گذشته، 26 جلسه تمرینی را برگزار کردیم و با آمادگی کامل و نیز ترکیبی که به غیر از یک نفر، همگی از بازیکنان لیگ برتر بودند، در این رقابت ها شرکت کردیم.

میرعظیمی خاطر نشان کرد: قرعه خوبی برای تیم مخابرات رقم خورد و بازی هایی که پیش رو داشتیم از سخت به آسان پیش رفت. دیدار با چین بسیار راحت بود و پس از آن به ترتیب مسابقاتی که با مالزی و عراق داشتیم از سطح بهتری برخوردار بود.

سرمربی تیم مخابرات اصفهان افزود: در نیمه نهایی با ایثار تندیس ماهان قم روبرو شدیم و در فینال نیز مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان به میدان رفتیم که در یک بازی دیدنی موفق شدیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

وی تصریح کرد: درست است که تیم مخابرات به عنوان قهرمانی این مسابقات شناخته شد، اما معتقدم با توجه به حضور دو تیم اصفهانی در فینال، برنده واقعی بسکتبال با ویلچر اصفهان بود.

میرعظیمی ضمن ابراز رضایت از برگزاری این دست مسابقات گفت: برگزاری این رقابت ها به رشد کیفی بسکتبال با ویلچر ایران کمک شایانی می کند و امیدوارم شرایطی فراهم شود که فدراسیون بتواند این رقابت ها را به صورت مداوم برگزار کند.

سرمربی تیم مخابرات اصفهان در پایان گفت: ازحمایت های باشگاه مخابرات و مسئولین محترم آن سپاسگزارم و به لطف خدا تمرینات این تیم برای آمادگی در فصل بعدی مسابقات لیگ برتر از هفته آینده با حضور بازیکنان بومی آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز