برای کسب سهمیه تپانچه خفیف ۵۰ متر تلاش می کنم

جوانمردی: در ترکیه رکورد اینچئون را شکستم

۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۸۵۶۴۶
جوانمردی: در ترکیه رکورد اینچئون را شکستم
بانوی ملی پوش تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین موفق به کسب نشان طلا از مسابقات جام جهانی تیراندازی ترکیه شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ساره جوانمردی، بانوی ملی پوش تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین موفق به کسب نشان طلا از مسابقات جام جهانی تیراندازی ترکیه شد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات به نسبت دو دور گذشته که در کشور ترکیه برگزار شد، بسیار بالاتر رفته بود و شاهد حضور اکثر حریفان اصلی و همین طور بیشتر حریفان اروپایی در این مسابقات بودیم.

بانوی طلایی تیم ملی خاطر نشان کرد: کشورهایی که نمایندگان خود را به ترکیه اعزام کرده بودند، پیش از این مسابقات در چند مسابقه بین المللی و جهانی دیگر شرکت کرده و با آمادگی خوبی حضور یافته بودند که این مساله در مورد ما صدق نمی کرد واعزام ترکیه، اولین اعزام ما پس از مسابقات پاراآسیایی اینچئون بود.

جوانمردی افزود: مسابقات ترکیه از سهمیه مستقیم برخوردار نبود ولی امتیازات آن برای کسب سهمیه تاثیر گذار است و از این بابت هنوز برای کسب سهمیه ریو فرصت داریم و باید خودمان را برای رقابت های کروواسی و پس از آن استرالیا آماده کنیم.

دارنده نشان مسابقات جام جهانی گفت: من از مسابقات جهانی آلمان 2014، موفق به کسب سهمیه مستقیم ریو شدم و در حال حاضر در تلاشم تا سهمیه رشته تپانچه خفیف 50 متر را نیز بدست آورم و همان طور که می دانید اولین نشان ایران در این رشته از مسابقات پاراآسیایی اینچئون توسط من و با چهار جلسه تمرین به دست آمد که برایم بسیار ارزشمند بود وامیدوارم بتوانم برای ریو نیز بتوانم به غیر از رشته اصلی خودم، در مسابقات تپانچه خفیف هم شرکت کنم.

بانوی طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون در ادامه خاطر تصریح کرد: در قسمت تپانچه بانوان مسابقات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با رقیبانی روبرو بودیم که از قدرتمند ترین تیراندازان جهان هستند. با این وجود سه نماینده از ایران در مرحله مقدماتی موفق به کسب جایگاه اول تا سوم شدند که متاسفانه در فینال فقط من توانستم به مدال دست پیدا کنم. البته شرایط مسابقات فینال بسیار دشوار است و شش تیر اول برای ورزشکار نقش حیاتی دارد و اگر شش تیر اول را خراب کند منجر به حذف از مرحله فینال می شود.

جوانمردی افزود: طبق قوانین جدیدی که یکسال اخیر وضع شده است، امتیازات مقدماتی همانند گذشته در مرحله فینال ادامه نمی یابد و هشت نفری که از مقدماتی به فینال می رسند، امتیازشان صفر می شود. من در مرحله مقدماتی توانستم امتیاز 381 را بدست آورم که به نسبت رکورد اینچئون با یک امتیاز افزایش روبرو بود و امیدارم در مسابقات آتی بتوانم این رکورد را مجددا تغییر بدهم.

ملی پوش طلایی تیم تیراندازی در پایان گفت: خوشبختانه با اعزام های پیش بینی شده در شش ماه اول سال می توانیم آمادگی خوبی برای ریو کسب کنیم و هرچه میدان های بیشتری دیده شود، به همان نسبت عملکرد ملی پوشان نیز کیفیت بهتری خواهد داشت.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره از مسابقات جام جهانی تیراندازی ترکیه شد و بامداد امروز به میهن بازگشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز