سال حساس و پرترافیکی را در پیش داریم

هاشمی: تیراندازی ایران به یک قطب آموزشی در آسیا تبدیل شده است

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۰۶۲
هاشمی: تیراندازی ایران به یک قطب آموزشی در آسیا تبدیل شده است
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بیش از گذشته به حمایت های وزارت ورزش نیاز داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی دیروز با حضور دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی، نواب نوری دبیر فدراسیون و روسای هیات های کشور برگزار شد.

هاشمی در مورد فعالیت های انجام شده فدراسیون در بخش های مختلف اظهار داشت: در بحث آموزش، موفقیت های خوبی داشته ایم، به طوری که در حال حاضر ایران به عنوان یک قطب آموزشی در قاره آسیا مطرح است. حتی در جلسه اخیر کنفدراسیون تیراندازی آسیا، ضمن تقدیر از فعالیت های فدراسیون ایران، نسبت به اعزام تیم های آموزشی به سایر کشورهای آسیا تاکید شد.

وی به بحث سلاح و مهمات مورد نیاز فدراسیون نیز اشاره کرد و افزود: اخیرا تفاهم نامه ای با وزارت دفاع داشته ایم که البته انتظار داریم این تفاهم نامه در حضور وزیر محترم ورزش و وزیر دفاع شکل نهایی و اجرایی به خود بگیرد. حتی اگر لازم باشد، تفاهم نامه ای ۳ جانبه با وزرای ورزش، کشور و دفاع منعقد شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که انتظار می رود بخشی در قانون گنجانده شود که بین سلاح ها و مهمات ورزشی با موارد مشابه تفکیک قائل شود، در مورد ابعاد همگانی فدراسیون یادآور شد: در این خصوص نیز گام های خوبی برداشته ایم. به عنوان مثال، جلسه ای با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار کردیم که وی از احداث ۴۰۰ سالن ورزشی توسط بسیج خبر داد که ۱۰۰ مورد آن به مرحله بهره برداری رسیده است. در این راستا انتظار داریم روسای هیات ها با بسیج استان ها همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی در ادامه به مسابقات کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو برزیل اشاره کرد و گفت: امسال سالی حساس و پرترافیک برای تیراندازی ایران است. هرچه پیش می رویم، زمان کمتر و مسابقات فشرده تر می شود که اجرای برنامه ها از جمله برگزاری اردوها تحت الشعاع مسائلی همچون کمبود مهمات است و به همین دلیل به ناچار اردوها را در خارج از ایران برگزار می کنیم. از این رو، امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از فدراسیون تیراندازی داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: با توجه به مسائلی که در خصوص تعویق مجمع انتخابات رخ داد، عقب ماندگی هایی داشتیم که امیدواریم جهشی برای جبران این عقب ماندگی و اجرای برنامه هایمان به ویژه در مورد المپیک ۲۰۱۶ ریو داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز