نباید با این نتیجه مغرور شویم

مقانلو: هدف تکواندو کسب چهار مدال المپیک است

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۷:۵۷
کد خبر: ۲۸۶۳۳۳
مقانلو: هدف تکواندو کسب چهار مدال المپیک است
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: از پشتیبانی رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که همواره در این مسیر دشوار از ما حمایت کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی تکواندو کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی تکواندو روسیه صبح امروز به ایران بازگشت.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در صحبت‌های خود اظهار داشت: به اعتقاد من کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان اتفاق مهمی برای ورزش کشورمان بود. طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم سرانجام به هدفمان که همان کسب سکوی قهرمانی بود دست یافتیم.

وی در ادامه افزود: ما برای کسب سهمیه المپیک قطعاً باید در مسابقاتی که پیش رو داریم امتیازهای لازم را کسب کنیم چرا که هدف اصلی ما حضور در المپیک لندن و کسب بهترین نتیجه است. اصلی ترین برنامه تکواندو کسب چهار مدال در المپیک برزیل است. تکواندو در ر‌قابت‌های جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما نباید این موفقیت باعث غرور ما شود و از اهداف خود دور شویم. برای رسیدن به این هدف ما نیاز به دو فاکتور داریم. نیاز به یک بر‌نامه‌ریزی مناسب و حمایت، از فاکتورهای اصلی ما است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته از پشتیبانی رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که همواره در این مسیر دشوار از ما حمایت کردند. امیدوارم که با تداوم این حما‌یت‌ها تا بازی‌های المپیک برزیل بتوانیم شاهد کسب مدال در بزرگ‌ترین ر‌قابت‌های ورزشی جهان باشیم.

نظر شما