احمدرضا طالبیان در گفتگو با برنا:

به نتیجه خوب در المپیک فکر می‌کنم

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۳:۰۸
کد خبر: ۲۸۶۴۱۵
به نتیجه خوب در المپیک فکر می‌کنم
دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: فدراسیون شرایط خوبی برایم مهیا کرده و امکانات خوبی دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمدرضا طالبیان که در رشته کایاک 1000 متر توانست مدال نقره بازیهای آسیایی اینچئون را به خود اختصاص دهد، برای کسب سهمیه المپیک آماده می شود.

طالبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص عدم حضور در مسابقات کاپ جهانی پرتغال اظهار داشت: کشور میزبان دعوت نامه ها را دیر فرستاده بود و من نتوانستم کارهای مربوط به پاسپورتم را به موقع انجام دهم به همین دلیل از این سفر بازماندم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نرفتن به این مسابقات در روند آماده سازی اش تاثیر دارد یا نه؟ گفت: اتفاقا برای من بهتر شد چون الان می توانم در تهران بمانم و تمریناتم را ادامه دهم. شرایط تمرینی الان برایم به خوبی فراهم است قرار است هفته آینده در سری 2 و 3 کاپ شرکت کنم.

طالبیان درباره امکاناتی که فدراسیون برای تمرین در اختیار او قرار داده، گفت: فدراسیون شرایط خوبی برایم مهیا کرده و امکانات خوبی دارم. مشکلی نیست و از نظر جسمی و فنی در شرایط خوبی به سر می برم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به حضور مربی خارجی دارد یا نه؟ گفت: فعلا با مربی ایرانی کار می کنم و صحبتی درباره حضور مربی خارجی نیست. در این باره هم فدراسیون باید تصمیم بگیرد.

طالبیان با اشاره به کسب سهمیه المپیک بیان کرد: بعد از اینچئون در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده ام و کاپ سری  2 و 3 اولین مسابقاتی است که می خواهم شرکت کنم. من همه تلاشم را برای کسب سهمیه . کسب نتیجه خوب در المپیک به کار می گیرم اما باید بعد از این مسابقات خودم را آنالیز کنم. تمرکز من روی المپیک است و امید زیادی به آن دارم. تایم هایی که الان دارم خیلی خوب هستند و اگر همینطور بمانم امیدوار کننده است.

وی با اشاره به خداحافظی محسن شادی از تیم ملی، خاطرنشان کرد: من هم مثل بقیه به طور ناگهانی این خبر را شنیدم و متعجب شدم. بعد از آن هم با شادی صحبت نکرده ام و نمی دانم چه برنامه ای برای آینده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز