هاشمی: ارتباطات بین المللی باعث تغییرات در ورزش می شود

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۸۶۴۶۹
هاشمی: ارتباطات بین المللی باعث تغییرات در ورزش می شود
رییس کمیته مال المپیک گفت: نایب رییس بازیهای آسیایی جاکارتا در تهران انتخاب می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک درباره نشست شورای المپیک آسیا گفت:‌ در حاشیه بازی‌های آسیایی با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا جلسه داشتیم و از او درخواست کردیم نشست سالانه هیأت اجرایی به میزبانی تهران برگزار شود که در همان نشست مورد موافقت قرار گرفت. در زمان خاص خودش این موضوع رسانه‌ای شد.

وی افزود: برای اولین بار این اتفاق می‌افتد که مسئولان ورزش آسیا در تهران حضور پیدا می‌کنند و این نشست رسما از فردا کارش را آغاز می‌کند، هر چند از بامداد امروز میهمانان ورود پیدا کردند و تا امشب تمامی میهمانان وارد تهران می‌شوند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره تعداد نفرات حاضر در این نشست، اظهار داشت: اعضای هیات اجرایی 50 نفر هستند، اما با توجه به تعداد نفراتی که از کمیته‌های مختلف برای بازی‌های پیش‌رو قرار است گزارشاتی را ارائه کنند، تعداد بیشتر می‌شود. در مجموع 90 نفر میهمان ما هستند. ساعت 10:30 فردا نشست در هتل آزادی شروع می‌شود. همه امکانات فراهم است تا نشست خوبی داشته باشیم.

هاشمی ادامه داد: با توجه به حضور برخی از روسای کمیته‌های ملی المپیک و روسای جهانی نشست‌هایی امروز و فردا داریم. امیدوارم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم. این ارتباطات باعث تغییرات در ورزش کشور می‌شود.

وی درباره تمهیدات لازم برای حضور رسانه‌ها، عنوان کرد: بله همه امکانات فراهم شده است. حتی برای رسانه‌های خارجی هم شرایط فراهم است تا حضور پیدا کنند. بعد از اجلاس کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد شد و عزیزان رسانه‌ای می‌توانند این موضوع را پوشش دهند. دوستان رسانه‌ای شورای المپیک آسیا نیز در نشست فردا حضور دارند.

هاشمی در ادامه صحبت‌هایش درباره ملاقات شیخ احمد با رئیس جمهور، یادآور شد: این دیدار با سفر هیات استانی رئیس جمهور تلاقی پیدا کرده اما برنامه‌ای داریم تا با معاونت اول آقای جهانگیری دیداری داشته باشیم.

وی درباره دبیران کل و روسای فوتبال عنوان کرد: حدود 12 نفر از روسا و دبیران کل فدراسیون‌های فوتبال آسیا به ویژه آسیای میانه حضور دارند که بازدیدی از آکادمی فوتبال خواهند داشت. این بازدیدها باعث تقویت فوتبال ما خواهد شد.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین درباره دستور جلسه فردا، گفت: با توجه به بازی‌های مختلف پیش رو کمیته‌های مختلف گزارشات خود را ارائه می‌دهند، کمیته‌های شورای المپیک آسیا نیز برنامه‌های خود را توضیح می‌دهند. در نهایت جلسه آینده هیات اجرایی مشخص خواهد شد. نایب رئیس بازی‌های آسیایی نیز به دلیل میزبانی جاکارتا در این جلسه مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز