پاداش برد مقابل الهلال

۵۵ سکه در جیب سرخپوشان

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۸۶۵۴۰
۵۵ سکه در جیب سرخپوشان
در پی توافق صورت گرفته بین محمد حسین نژادفلاح و مالک شرکت کاشی پرسپولیس، از طرف این شرکت به مناسبت پیروزی بر الهلال 55 سکه به عنوان پاداش به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پی توافق‌های همکاری و مالی بین محمد حسین نژادفلاح و ابوالقاسم رمضانی، شرکت کاشی پرسپولیس به هر یک از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس سکه‌هایی را به پاس پیروزی بر الهلال به عنوان پاداش اهداء کرد.

مالک شرکت کاشی پرسپولیس، همچنین سه سکه را هم به مناسبت سه گل دربی در اختیار یکی از اعضای تیم گذاشت تا به ایمون زاید اهدا شود. همراه این سکه‌ها پیامی هم برای ایمون زاید ارسال شد مبنی بر اینکه او باید بداند پرسپولیسی‌ها همیشه به یاد او و سه گلی که در دربی به ثمر رساند هستند و او را فراموش نخواهند کرد.

ابوالقاسم رمضانی افزود: در صحبت‌هایی که با آقای نژادفلاح داشتیم به توافق‌های کاری و مالی دست پیدا کردیم تا همکاری شکل بگیرد. من از همان دهه 50 به پرسپولیس علاقمند بودم و از آن زمان بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کردم و به پرسپولیسی بودن خود افتخار می‌کنم.

وی گفت: یکی از دلخوشی‌های من در زندگی موفقیت و پیروزی‌های پرسپولیس است. همچنین اعتقاد دارم برای باشگاه کاری نکرده‌ام ولی تلاش می‌کنیم به سهم خودمان قدم‌هایی را برای باشگاه برداریم. خوشبختانه پرسپولیس در هفته‌های اخیر به پیروزی‌های خوبی رسیده است و من امیدوارم با موفقیت در بازی برگشت و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها شاهد شادی هواداران پرسپولیس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز