شطرنج قهرمانی منطقه غرب آسیا

پیشتازی دو شطرنج باز ایرانی

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۸۶۵۴۲
پیشتازی دو شطرنج باز ایرانی
دور سوم مسابقات شطرنج قهرمانی منطقه غرب آسیا (زون 3.1) به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور سوم مسابقات شطرنج قهرمانی منطقه غرب آسیا (زون 3.1) در حالی پایان یافت که پویا ایدنی و آتوسا پورکاشیان در صدر این مرحله از رقابت ها قرار دارند.

این رقابت ها از 27 اردیبهشت آغاز شد و تا 4 خردا دماه در مسقط عمان در دو بخش زنان و مردان و با حضور 31 بازیکن از کشورهای ایران، قطر، یمن، سوریه، کویت، اردن، بحرین، فلسطین، لبنان، عراق، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عمان ادامه دارد. از ایران احسان قائم مقامی، پوریا درینی، پویا ایدنی، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور به سرپرستی مهرداد پهلوان زاده در این مسابقات شرکت کرده اند.

بر این اساس در دور سوم این رقابت ها در قسمت مردان پویا ایدنی توانست استاد بین المللی بشیر ایاتی از کشور سوریه را شکست دهد. احسان قائم مقامی نیز برابر استاد بین المللی عبدالستار از عراق به تساوی رسید. به این ترتیب پویا ایدانی با 3 امتیاز صدر نشین شد و احسان قائم مقامی با 2.5 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.


در دور چهارم احسان قائم مقامی با مهره سفید در فینالی زودرس به مصاف پویا ایدنی خواهد رفت. در بخش دختران استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان برابر استاد بین المللی بانوان افامیا محمود از سوریه به پیروزی دست یافت. به این ترتیب در قسمت بانوان آتوسا پورکاشیان با 3 امتیاز در صدر این دور از رقابت ها قرار گرفت.


دور چهارم مسابقات عصر امروز برگزار می شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز