دیدار شهریان با رییس کمیته بانوان OCA

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۷:۱۸
کد خبر: ۲۸۶۶۵۰
رئیس کمیته بانوان و ورزش شورای المپیک آسیا با رباب شهریان نایب رییس اول کمیته ملی المپیک در هتل آزادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رباب شهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با ناتالیا سیپویج، رئیس کمیته زنان وورزش شورای المپیک آسیا ضمن خوشامد گویی به وی در خصوص برنامه های بانوان وورزش ایران توضیحاتی ارائه کرد.

در این نشست شهریان در زمینه توسعه بیشتر فعالیت های بانوان در ورزش پیشنهاداتی ارائه کرد که با استقبال چشمگیر رئیس کمیته زنان و ورزش شورای المپیک آسیا روبرو و مقرر شد پس از بررسی و ارائه راهکارهای جدی‌تر برای اجرایی شدن آنها این برنامه‌ها عملی شود.

شهریان در گفتگو با سیپویچ اظهار کرد: درصورت میزبانی کنفرانس زن و ورزش IOC، قطعا تبادلات بیشتری به منظور پیشرفت ورزش بانوان در تمام دنیا صورت خواهد گرفت که ما امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات موثری انجام دهیم.

ناتالیا سیپویج نیز در این نشست گفت: ایران یکی از فعالترین کشورهای عضو شورای المپیک آسیا در حوزه زنان و ورزش است. بسیاری از کشورها با وجود تمایل زیاد عملا فعالیتی در این زمینه ندارند، من در جریان کامل فعالیت های شما در زمینه ورزش زنان و ارتقای آن هستم و از تمامی برنامه های شما در این راستا حمایت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز