در سپاهان می مانم

کریمی: امیدوارم بتوانم شایستگی خود را اثبات کنم

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۷:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۸۳۰
کریمی:  امیدوارم بتوانم شایستگی خود را اثبات کنم
هافبک تیم ملی گفت: زیاد خسته نیستم و با آمادگی خوبی در اردو حاضر شده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کریمی یکی از بازیکنان دعوت شده به نشست خبری پیش از آغاز تمرین عصر امروز تیم ملی گفت: خوشبختانه لیگ برای تیم ما پایان خیلی خوشی داشت و من با یک روحیه خیلی خوب راهی اردوی تیم ملی شدم. 

وی افزود: من سال گذشته هم به تیم ملی دعوت شدم و خوشحالم از اینکه بار دیگر مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفتم. دعوت شدن بازیکنان جوانی من به اردوی تیم ملی نشان می‌دهد کی‌روش به خوبی بازی‌های لیگ رادیده است. امیدوارم بتوانم در این اردو شایستگی خود را بهتر اثبات کنم تا در اردوی بعدی هم در تیم ملی باشم. 

هافبک تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ الان خسته به نظر نمی‌رسد، تصریح کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به مراتب بازیکنانش خسته‌تر از نفراتی هستند که تیم‌های‌شان فقط در رقابت‌های داخلی حضور داشت. من زیاد خسته نیستم و با آمادگی خوبی در اردو حاضر شده‌ام. 

کریمی در باره قهرمانی سپاهان در مسابقات لیگ برتر یادآور شد: سپاهان در این چند ساله از آکادمی خودش بازیکنان خوبی را به تیم بزرگسالان آورده و عملکردش در لیگ برای همه روشن است لیگ امسال بسیار جذاب و پرهیجان بود و خدا را شکر در روز آخر این تیم ما بود به آنچه استحقاقش را داشت رسید. 

وی در پایان در خصوص قرارداد خود با سپاهان گفت: من با باشگاه سپاهان همچنان قرارداد دارم و در این تیم خواهم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز