دیدار احتمالی روسای اسپورت آکورد و کمیته بین‌المللی المپیک

دیدار ماریوس ویزر با توماس باخ؟!

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۸۶۹۱۰
دیدار ماریوس ویزر با توماس باخ؟!
ماریوس ویزر، رییس اسپورت آکورد برای برگزاری جلسه‌ای با IOC و ASOIF اعلام آمادگی کرد تا مشکلات بین اسپورت آکورد و کمیته بین‌المللی المپیک برطرف شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ماریوس ویزر بعد از خارج شدن دو فدراسیون جهانی دیگر از این سازمان اعلام کرد که می‌خواهد با توماس باخ و ریچی بیتی دیدار کند.

اخیرا دو فدراسیون هاکی و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی نیز از اسپورت آکورد خارج شدند. به ‌این‌ ترتیب از ماه گذشته تاکنون یازده فدراسیون ورزشی اسپورت آکورد را تحریم کرده‌اند.

ماریوس ویزر اعلام کرد که برای انجام صحبت‌های صادقانه و به نفع ورزش باید با رییس IOC و رییس فدراسیون‌های بین‌المللی المپیک تابستانی (ASOIF) دیدار کند. او پیشنهاد داده است که این جلسه هفته‌ آینده در لوزان یا پاریس بین تاریخ پنجم ژوئن تا هفتم ژوئن انجام شود.

تا به حال فدراسیون‌های د‌و‌و‌مید‌ا‌نی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، کانو، بوکس، تکواندو، کشتی، بابسلد، سه‌گانه و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی اسپورت آکورد را تحریم کرده‌اند.

ASOIF نیز اسپورت آکورد را تحریم کرده است. تمامی فدراسیون‌های ورزش‌های تابستانی به جز جودو نامه‌ای را در حمایت از این حرکت ASOIF امضا کرده‌اند.

کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک و فدراسیون بازی‌های مشترک‌المنافع نیز اسپورت آکورد را تحریم کرده‌اند. با تمام این واکنش‌ها ویزر بر صحبت‌های انتقادی خود از IOC هم‌چنان پافشاری می‌کند.

ویزر در این باره گفته است که شاید شیوه صحبت کردنش درست نبوده باشد اما او مسائل مهمی را مطرح کرده که نیاز بود درباره آنها صحبت شود.

او در این باره گفته است: صحبت‌های من در سوچی برای ایجاد اصلاحاتی بود که منجر به آینده بهتری در ورزش شود. هدف من همیشه این بوده است که همه چیز به نفع فدراسیون‌های جهانی باشد. آنها متحد باشند و ما از آنها حمایت کنیم. بعد از صحبت‌های من در سوچی درخواست‌ها برای عضویت در اسپورت آکورد افزایش یافت. در آینده اسپورت آکورد سرویس‌های مختلفی را برای قدرتمند کردن فدراسیون‌های بین‌المللی ارائه خواهد کرد.

ویزر در ادامه اعلام کرد که امیدوار است صحبت‌های مثبتی را با توماس باخ و ریچی بیتی انجام دهد. او در این باره افزود: نیاز است تا بحث و گفت‌و‌گو انجام شود. من برای این کار آماده‌ام.

احتمالا جلسه ویزر با باخ و بیتی قبل از جلسه مدیران اجرایی IOC در تاریخ هفتم ژوئن انجام خواهد شد.

باید دید که آیا IOC و ASOIF حاضر به برگزاری این جلسه خواهند شد یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز