مهدی دینورزاده در گفتگو با برنا:

هر سه تیم شایسته قهرمانی در لیگ بودند/ باشگاه ها، باید از ذوب آهن الگو برداری کنند

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۳:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۹۱۵
هر سه تیم شایسته قهرمانی در لیگ بودند/ باشگاه ها، باید از ذوب آهن الگو برداری کنند
مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: امسال نفت با جمع کردن بازیکنان و کادر فنی با انگیزه و جوان نمایش منحصر به فردی داشت و ثمره چند سال تلاش خود را دشت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی دینورزاده مربی باسابقه فوتبال کشورمان و اسبق تیم نفت تهران که سه سال در این تیم مربیگری کرد؛ در گفتگو با برنا درباره عملکرد زردهای تهرانی در لیگ چهاردهم و البته شرایط لیگ صحبت کرد که خواندش خالی از لطف نیست.

وی ابتدا نظر خود را درباره علت موفقیت نفت در این چند سال اخیر تشریح کرد: نفت در این چند ساله به واسطه مدیریت باثباتش عملکرد خوبی داشت است. آن ها چه از لحاظ مدیریتی  و چه از نظر فنی هر سال پخته تر و کامل تر می شوند.

دینورزاده در ادامه صحبت های خود را به لیگ چهاردهم بسط داد و گفت: امسال هم نفت با جمع کردن بازیکنان و کادر فنی با انگیزه و جوان نمایش منحصر به فردی داشت و ثمره چند سال تلاش خود را دشت کرد.

مدافع سابق تیم های پاس و شاهین درباره دوران مربیگری خود در نفت هم توضیح داد: بنده حدفاصل سال های 86 تا 89 در نفت تهران به عنوان سرمربی فعالیت می کردم. مهم ترین ویژگی نفت، برنامه ریزی مدون آن هاست. من به یاد دارم آن ها می خواستند طی 5 سال به سهمیه آسیایی برسند و دیدید که به این مهم هم پیش از موعد مقرر رسیدند. آن زمان آقای علیپور در راس مدیریت تیم قرار داشت و کمک هایش همواره یاری ده تیم ما بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق نفت نبود که عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم را از آن خود کند؛ گفت: به هر حال هفته آخر لیگ آبستن حوادث بسیاری شد. هر سه تیم نفت، سپاهان و تراکتورسازی شایسته قهرمانی داشتند اما قرعه به نام سپاهان در آمد و به نظر من هر سه تیم به نوعی شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند.

مربی خوشنام و باسابقه کشورمان دیدگاه خود را درباره علیرضا منصوریان در این فصل بیان کرد: علیرضا منصوریان بازیکن بسیار خوبی بود. وی در کار مربیگری هم علی رغم تجربه نه چندان جالب در پاس همدان، بد کار نکرده است. منصوریان بعد از پاس، پا پس نکشید و با انگیزه و علاقه مثال زدنیش کیفیت مربیگری خود را بالا برد و در نهایت هم به بهترین جای ممکن رفت. منصوریان با انتخاب نفت راه پیشرفت خود را هموار کرد؛ چرا که ساختار نفت جوان است و آن ها از انتخاب های خود به نحو احسنت حمایت می کنند.

وی در ادامه افزود: تمام تیمها و مدیران باید باشگاه ذوب آهن را الگوی خود قرار دهند. آن ها به بهترین شکل ممکن از یحیی گل محمدی حمایت کردند و پای او ایستادند و به بهترین نتیجه ممکن هم رسیدند.

دینورزاده در پایان در مورد تیمهای پایه نفت اظهار داشت: نفت توجه بسیار زیادی روی تیم های پایه خود دارد و برای آن ها هزینه می کند. مسئولین این تیم در سنین پایه افراد علاقمندی هستند. شما اگر توجه کنید هر ساله دو یا سه بازیکن از تیمهای پایه به تیم اصلی و بزرگسالان فرستاده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز