سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی خبر داد

اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی، شنبه اعلام می شود

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۹:۲۲
کد خبر: ۲۸۶۹۵۰
اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی، شنبه اعلام می شود
سرپرست دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون دوومیدانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا احسان مهاجرشجاعی سرپرست دبیر فدراسیون دوومیدانی می گوید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی دوومیدانی روز شنبه معرفی می شوند.

مهاجرشجاعی در این باره اظهار داشت: امروز با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی دوومیدانی در شهر رشت، نفرات برتر تمام مواد معرفی خواهند شد و در نهایت با برگزاری جلسه کمیته فنی لیست نهایی تیم ملی دوومیدانی برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین معرفی خواهند شد.

وی افزود: به احتمال زیاد جلسه کمیته فنی روز شنبه در فدراسیون دوومیدانی برگزار و پس از ارایه گزارشی از رقابت های انتخابی، نسبت به معرفی نفرات تیم ملی اقدام می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در ادامه به برگزاری روز نخست رقابت های انتخابی در مجموعه آفتاب انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: رقابت های انتخابی روز نخست که با نظم خوبی در مواد پرتابی و پرش برگزار گردید، از سطح کیفی مناسبی برخوردار بود و فدراسیون دوومیدانی تا حدود زیادی در جریان آمادگی ورزشکاران قرار گرفت. این مسابقات سبب شد که حالا با ارزیابی بهتری، نسبت به اعزام ورزشکاران به چین اقدام نمائیم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2006 دوحه در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای فدراسیون دوومیدانی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل نیز لازم بود چند روز پیش از آغاز مسابقات، چنین رویدادی در تهران و رشت برگزار شود تا فدراسیون در کم و کیف آمادگی ورزشکاران خود قرار گیرد.

مهاجرشجاعی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص زمان برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی دوومیدانی نیز گفت: معمولا در همه جای دنیا، دو هفته پیش از شرکت در هر تورنمنتی، با برگزاری رقابت های انتخابی سطح آمادگی دوومیدانی کاران مورد بررسی قرار می گیرد. بر همین اساس نیز فدراسیون دوومیدانی تصمیم گرفت علی رغم تمام دشواری ها دو هفته پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا این مسابقات را در تهران و رشت برگزار کند. از سوی دیگر فراموش نکنیم که پس از بازی های آسیایی اینچئون دوومیدانی کاران ایران تنها در یک مسابقه آغاز فصل به رقابت پرداختند که کارشناسان اطلاع دارند برگزاری تنها یک مسابقه، نمی تواند متر و ملاک مناسبی برای گزینش نفرات ملی پوش باشد.

 

 

نظر شما