مسابقات والیبال بانوان آسیا - چین

توقف پشت دیوار چین/مغلوب شدیم و صعود کردیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۹:۵۸
کد خبر: ۲۸۶۹۵۵
تیم ملی والیبال بانوان ایران در دیدار پایانی خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بانوان ملی‌پوشان والیبال ایران در بازی دوم و پایانی خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا و در سالن مملو از تماشاچی تیانجین مقابل تیم پرقدرت چین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25-12/ 25-9 /25-15 شکست خورد و با کسب 3 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

بازیکنان ایران در ست اول با ترکیب زینب گیوه، مهسا صابری، شکوفه صفری، شبنم علیخانی، نگار کیانی و مائده برهانی به میدان رفت و پرانگیزه و جنگنده ظاهر شدند و بازی پایاپایی آغاز کردند اما اسیر ضربه های محکم و حملات حریف خود شده و با نتیجه 25-15 مغلوب شدند. در ست دوم نیز به دلیل دفاع و حملات قوی چین نتوانستند نتیجه ای بهتر از 25-9 به دست آورند. در ابتدای ست سوم نیز نمایندگان ایران بازی خیلی خوب را آغاز کردند و توانستند یک امتیاز از حریف خود پیش بیافتند، اما در ادامه دفاع و حمله حریف و دریافت‌های ضعیف ایران نتیجه را با حساب 25-12 به نفع چین رقم زدند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی نخست خود در مرحله مقدماتی مسابقات، هند را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. با انصراف فیجی استراحت کرد و در بازی پایانی خود مقابل چین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی گروه اول این مسابقات تیم چین با کسب 6 امتیاز از دو بازی سرگروه شد و تیم ملی ایران نیز با کسب 3 امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم قرار گرفت و به مرحله بعد صعود کرد. بازیکنان ایران در مرحله دوم مسابقات فردا ساعت 12 به وقت محلی و 8:30 به وقت تهران برابر تیم ملی ویتنام قرار می‌گیرد.

نظر شما