می‌خواهند هواداران‌شان را تحریک کنند تا به استادیوم بیایند

نژادفلاح: فرافکنی عربستانی ها عجیب است/ بهترین میزبانی را داشتیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۴:۱۰
کد خبر: ۲۸۶۹۵۹
نژادفلاح: فرافکنی عربستانی ها عجیب است/ بهترین میزبانی را داشتیم
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال عربستان درباره میزبانی شایسته باشگاه پرسپولیس از الهلال بهتر است از مدیران این باشگاه سوال کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر بروز مشکلاتی برای کاروان الهلال در فرودگاه و استادیوم و میزبانی نامطلوب ایرانی‌ها اظهار داشت: متعجبم که فدراسیون فوتبال عربستان چرا و چگونه به همین راحتی حقایق را تحریف کرده و مسائل را کاملاً وارونه جلوه می‌دهد. فرافکنی آنها در حالی که ما میزبانی بسیار خوبی از الهلالی‌ها داشتیم واقعاً عجیب است!

وی ادامه داد: بنده ظهر روز بازی، در هتل محل اقامت الهلال از مدیران این باشگاه عربستانی درباره چگونگی ورودشان به خاک ایران و اقدامات اداری انجام شده در فرودگاه و همچنین اسکان در هتل و تمرین در استادیوم آزادی و همچنین جو موجود در کنفرانس خبری قبل از بازی، سؤالاتی پرسیدم و ایشان به صراحت عنوان کردند که در فرودگاه هیچ مشکلی وجود نداشته و در اسرع وقت امورات فرودگاه و تشریفات قانونی انجام شد. آنها همچنین از وضعیت هتل ابراز رضایت کامل کرده و می‌گفتند همه چیز فوق‌العاده است. مسئولان الهلال از ما تشکر کردند و ما نیز ابراز امیدواری کردیم که باشگاه الهلال پس از ورود کاروان پرسپولیس به ریاض، میزبانی شایسته‌ای داشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: دبیر باشگاه الهلال و مدیر اجرایی‌شان تأکید کردند، باشگاه الهلال سعی می‌کند میزبانی شایسته باشگاه پرسپولیس را جبران کند و میزبانی در شأن فوتبال ایران و عربستان و دو باشگاه الهلال و پرسپولیس از تیم پرسپولیس در بازی برگشت خواهند داشت.

نژادفلاح تصریح کرد: در بین دو نیمه بازی پرسپولیس – الهلال و در حضور سفیر عربستان از مدیر ارشد باشگاه الهلال پرسیدم، جو ورزشگاه چطور است که ایشان عنوان می‌کردند بسیار خوب و جالب است. همه مسائلی که عنوان می‌کنم مکالماتی است که بین ما و مسئولان الهلال در حضور دیگر مسئولان دو باشگاه و سفیر عربستان در ایران رد و بدل شده است. بعد از بازی هم با یکدیگر گپ‌وگفتی داشتیم و ایشان عنوان کردند؛ تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا میزبان خوبی برای پرسپولیس باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به ورود دیرتر از مقرر کاروان الهلال به تهران، ساعت کنفرانس خبری سرمربی الهلال را با هماهنگی سازمان لیگ تغییر دادیم تا جریمه‌ای متوجه باشگاه الهلال عربستان نشود. در حالی که قانوناً باشگاه میزبان یک تعداد خاص و مشخص می‌تواند ویزا صادر کند، ما نزدیک به دو برابر تعدادی که AFC در نظر گرفته برای الهلال ویزا صادر کردیم تا آنها نفراتی را که می‌خواهند به تهران بیاورند، آورده و مشکلی از این بابت نداشته باشند. علاوه بر تسهیل در ورود به خاک ایران و رفتار خوب هواداران ایرانی در ورزشگاه، چنین کارهایی را نیز برای کاروان الهلال کرده و حسن نیت خود را نشان دادیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: اگر ساعت کنفرانس خبری را عوض نمی‌کردیم باشگاه الهلال جریمه می‌شد و اگر ویزای تعدادی از نفرات مدنظر آنها را صادر نمی‌کردیم طبق قوانین هیچ مشکلی متوجه باشگاه پرسپولیس نمی‌شد. حالا آنها مسائلی را عنوان می‌کنند که به هیچ عنوان صحت نداشته و برای ما واقعاً تعجب‌آور است. بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان در این باره از مدیران باشگاه الهلال و سفیر عربستان در ایران سؤالی کرده تا حقایق را همانطور که هست بدانند.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید اطلاعیه فدراسیون فوتبال عربستان تحریک‌آمیز و هدفمند است، گفت: وقتی آنها برای علاقمندان به فوتبال چنین مسائلی را عنوان می‌کنند کاملا مشخص است که به تماشاگران خود پیام می‌دهند که علیه ما مثلا شعار داده شده و شما هم آگاه باشید. آنها به طور غیرمستقیم در حال پیام دادن به تماشاگران عربستانی هستند. به اعتقاد بنده آنها به دنبال جنگ روانی و همچنین تلاش برای حضور هر چه بیشتر تماشاگران‌شان در بازی برگشت هستند. آنها می‌خواهند هواداران‌شان را تحریک کنند تا به استادیوم بیایند اما این راه خوبی نیست.

وی ادامه داد: بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های باشگاه پرسپولیس و مصاحبه‌های بنده به عنوان مدیریت باشگاه در سایت باشگاه و همچنین خبرگزاری‌های ایرانی موجود است. ما هواداران خود را دعوت کردیم که به استادیوم بیایند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند و حتی در تمامی اطلاعیه‌ها روی دو نکته مهم تأکید داشتیم. یکی حمایت تا دقیقه 90 که تاثیرش را با گلزنی در دقایق واپسین بازی دیدیم و دیگر نکته‌ای که روی آن تأکید داشتیم این بود که کاری با تیم حریف نداشته باشند و فقط تیم محبوب خودشان را تشویق کرده و کاری کنند که داور بازی بدون فشار جانبی کارش را انجام دهد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در قبال میزبانی شایسته‌ای که پرسپولیس از النصر و الهلال داشته، واقعاً از بیان چنین مسائلی تعجب می‌کنیم و آن را غیرمنصفانه و به نوعی هدفمند می‌دانیم. امیدوارم آنها بدانند که فوتبال برد و باخت دارد و با بیان مسائل غیرواقع ره به جایی نمی‌برند. البته ناظران AFC گواه مدعای ما هستند و همه چیز را دیده و گزارش می‌کنند.

نژادفلاح در پایان درباره سفر تیم پرسپولیس به ریاض و همچنین رفع مشکل خروجی سه بازیکن پرسپولیس گفت: رایزنی‌های خود را ادامه داده و برای اینکه بازیکنان خسته نشوند به دنبال پرواز اختصاصی هستیم که انشاءالله روز شنبه این موضوع نهایی خواهد شد. همچنین در پی مذاکراتی که با آقای شام‌بیاتی، مدیرکل مالیاتی شمیرانات داشته‌ام رایزنی‌ها و توافقات خوبی شده و انشاءالله روز شنبه اقدامات نهایی برای رفع مشکل خروجی سه بازیکن پرسپولیس انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز