دعوت به کارگاه آموزشی لیگ برتر

۴ مدیر ایرانی در انگلیس

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۱:۵۴
کد خبر: ۲۸۶۹۶۰
۴ مدیر ایرانی در انگلیس
مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به دعوت لیگ برتر انگلیس در کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خبرداد. تاج در این باره گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با همکاری لیگ برتر انگلیس یک کارگاه آموزشی در مورد مسائل بازاریابی، رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و بلیت فروشی در تاریخ 25 تیرماه و به میزبانی سنگاپور برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مدیران عامل تمامی باشگاه‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رؤسای لیگ‌هایی که تیم‌های‌شان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به این کارگاه دعوت شده‌اند. به این ترتیب مدیران عامل چهار باشگاه ایرانی هم به این کارگاه دعوت شده‌اند. کلیه هزینه‌های این کارگاه آموزشی نیز از سوی لیگ برتر انگلیس تقبل شده است.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دو مسابقه دوستانه در سنگاپور اظهار داشت: در تاریخ 24 تیرماه دو مسابقه فوتبال هم در سنگاپور برگزار می‌شود. اولین دیدار ساعت 16 بین دو تیم اورتون و استوک‌سیتی و دیدار دوم ساعت 20 به وقت محلی بین دو تیم آرسنال و سنگاپور برگزار خواهد شد. تمامی دعوت‌شدگان روز قبل از کارگاه آموزشی در ورزشگاه تماشاگر این دو مسابقه هم خواهند بود.

نظر شما