بیانیه کانون داوران فوتبال ایران؛

شکستن حرمت داوری به پیشرفت فوتبال کمک نمی کند

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۷۱۵۲
شکستن حرمت داوری به پیشرفت فوتبال کمک نمی کند
کانون داوران فوتبال ایران در رابطه با هجمه‌ای که بعد از دیدار تراکتورسازی و نفت تهران علیه علیرضا فغانی داور این مسابقه به وجود آمد بیانیه صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کانون داوران فوتبال ایران در رابطه با هجمه‌ای که بعد از دیدار تراکتورسازی و نفت تهران علیه علیرضا فغانی داور این مسابقه به وجود آمد بیانیه صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

کانون داوران فوتبال ایران در پی هجمه ها و انتقادات برخی از مسئولان محترم به قضاوت علیرضا فغانی در بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران وظیفه خود می‌داند، ضمن حمایت از قضاوت علیرضا فغانی که مطابق با قوانین بازی صورت گرفته است، اعلام می‌دارد با علم به اینکه ممکن است اشتباهات سهوی در این بازی حساس رخداده باشد اما این دلیل بر آن نیست که حملات همه جانبه را متوجه داور مسابقه نمائیم و از این طریق بی اخلاقی‌های ورزشی را که در دقایق پایان این بازی رخ داده است را که متوجه دیگران  است نادیده گرفته شود.

 آنچه مسلم است جامعه داوری فوتبال کشورمان از اتفاقات پایان بازی یاد شده مبرا است و کانون داوران فوتبال ایران از مردم شریف ایران به خصوص ورزش دوستان و فوتبال دوستان فهیم آذربایجان تقاضا دارد نسبت به فرافکنی های انجام شده آگاهانه برخورد نمایند.  

این کانون اعتقاد دارد شکستن حرمت داوری نه تنها کمکی به بهبود و پیشرفت فوتبال نخواهد کرد بلکه این امر موجب یاس و نامیدی علاقمندان به داوری و در نتیجه ایجاد خلاء در این رکن بازی فوتبال و نهایتا به ضرر کل فوتبال کشور خواهد شد.

نظر شما