اگر چک آماده باشد، مقابل ساندرلند به میدان می رود

مورینیو: نباید از واژه کمپین استفاده می کردم

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۸۷۱۷۶
مورینیو: نباید از واژه کمپین استفاده می کردم
سرمربی تیم چلسی در مصاحبه پیش از آخرین بازی فصلش مقابل ساندرلند، اعلام کرد نباید از کلمه کمپین در اعتراض به تصمیمات نادرست داوری بر علیه تیمش استفاده می کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خوزه مورینیو، سرمربی تیم قهرمان چلسی که به عنوان برترین مربی فصل لیگ برتر انتخاب شد اعتراف کرد نباید از واژه کمپین در ابتدای فصل، در واکنش به تصمیمات نادرست داوری بر علیه تیمش، استفاده می کرده است.

مورینیو پس از بازی مقابل ساوتهمپتون در واکنش به عدم اعلام یک پنالتی به نفع تیمش، اعلام کرده بود کمپینی بر علیه چلسی تشکیل شده است: من آدمی نیستم که افسوس بخورم. کاری که انجام داده اید، انجام شده. اتفاقی که افتاده است، افتاده. نمی توانید آنها را تغییر بدهید. زمان به عقب باز نمی گردد. خودمان علیه خودمان مرتکب اشتباهاتی شدیم و این حقیقت دارد. شاید واژه کمپین، کلمه درستی نباشد. شاید من این کلمه را از میان توضیحاتم و اظهار نظراتم قرض گرفته باشم و گفته باشم. اما واقعیت دارد. من این کلمه را استفاده کردم. در آن مقطع تصمیمات بدی بر علیه تیم ما اتخاذ می شد. اما من هم انتخاب اشتباهی انجام دادم و مسئله ای نیست.

بازی یکشنبه مقابل ساندرلند، احتمالا آخرین بازی پیتر چک، گلر کهنه کار چلسی با پیراهن آبی های لندن خواهد بود. سرمربی پرتغالی چلسی در باره این مسئله و آمادگی چک  پس از رفع مصدومیت عضله پا گفت: هنوز نمی دانم که آیا او آماده است یا خیر. به سختی تمرین می کند و تلاش می کند خودش را آماده نگه دارد. بله دوست دارم آماده باشد و از او استفاده کنم اما باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد. می خواهم او همچنان در استمفوردبریج باقی بماند و دوست ندارم بیشتر در این باره صحبت کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز