هفته پایانی بوندسلیگا

قهرمانی بایرن و سقوط فرایبورگ و پادربورن در روز خداحافظی یوگی

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۷:۳۶
کد خبر: ۲۸۷۲۵۵
قهرمانی بایرن و سقوط فرایبورگ و پادربورن در روز خداحافظی یوگی
در روزی که هامبورگ به پلی آف رفت؛ دورتموندی خداحافظی باشکوهی برای یورگن کلوپ برگزار کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته پایانی بوندسلیگا برگزار شد. در این هفته جنگ اصلی برای نیفتادن بود. جایی که در نهایت تیمهای فرایبورگ و پادربورن به بوندسلیگای ۲ سقوط کردند و هامبورگ با برتری ۲-۰ مقابل شالکه، به پلی آف رسید.

دیگر نکته جالب این هفته در بازی دورتموند و وردربرمن رخ داد. رقابتی که با برتری ۳-۲ زنبورها به اتمام رسید اما همه چیز تحت الشعاع خداحافظی یورگن کلوپ بود. سرمربی ای که با زردها به دو قهرمانی بوندسلیگا رسید.

گل های دورتموند در این بازی توسط کاگاوا(۱۵)، اوبامیانگ(۱۷) و میخیتاریان(۴۲) به ثمر رسید.اوزتونالی(۲۶) و گبرسیلاسی(۸۵) هم گلزنان وردر برمن بودند. دورتموند در این فصل به رده هفتم قناعت کرد.

بایرن مونیخ هم که از هفته ها پیش قهرمانی اش را مسجل کرده بود بعد از چند باخت پیاپی، به یک پیروزی ارزشمند رسید و با دو گل ماینتز را از پیش رو برداشت. لواندوفسکی(۲۵ پنالتی) و شواین اشتایگر(۴۸) گلزنان باواریایی ها بودند.

بایرن مونیخ با ۷۹ امتیاز اول شد و وولفسبورگ با ۱۰ امتیاز اختلاف به مقام دوم رسید و گلادباخ با ۶۶ امتیاز به رتبه سوم رسید.لورکوزن هم با ۶۱ امتیاز به عنوان آخرین تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

نتایج دیگر دیدارها بدین ترتیب است:

گلادباخ ۱-۳ آگزبورگ

کلن ۲-۲ وولفسبورگ

فرانکفورت ۲-۱ لورکوزن

هامبورگ ۲-۰ شالکه

هانوفر ۲-۱ فرایبورگ

هوفنهایم ۲-۱ هرتابرلین

پادربورن ۱-۲ اشتوتگارت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز