عبادی پور: امیدوارم به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۷۶۶۹
عبادی پور: امیدوارم به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کنیم
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: هر چند صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال بسیار مشکل است، اما امیدوارم همانند سال گذشته به مرحله نهایی صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، میلاد عبادی پور پس از ورود تیم ملی والیبال به شهر لس آنجلس افزود: بازیکنان تیم ملی والیبال اردوهای خوبی در فنلاند و جمهوری چک پیگیری کردند و با آمادگی کامل برای رویارویی با قهرمان سال گذشته لیگ جهانی به آمریکا آمدند.

وی با اشاره به ناکامی تیم ایران در دو مسابقه اول و دوم با فنلاند گفت: بازیکنان تمرینات بدنسازی سنگین پشت سرگذاشته بودند و در بازی اول و دوم با فنلاند هنوز به آمادگی کارهای تاکتیکی نرسیده بودند و به همین دلیل مغلوب فنلاند شدند.

ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: اما از مسابقه سوم با فنلاند و دو دیدار با جمهوری چک بازیکنان به هماهنگی مورد نظر کادر فنی رسیدند و موفق به شکست حریفان شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط تیم ملی والیبال خیلی خوب است، گفت: پیروزی بر جمهوری چک در دو مسابقه باعث ایجاد نشاط و هماهنگی خوبی در تیم شد تا آماده رویارویی با حریفان در لیگ جهانی والیبال سال 2015 شوند.

عبادی پور تاکید کرد: در سه مسابقه تدارکاتی آخر هدف تیم ملی والیبال مشخص بود و بازیکنان ایران نیز عملکرد خوبی برای اجرای دستورات کادر فنی از خود نشان دادند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در شهر لس آنجلس آمریکا به مصاف تیم ملی والیبال ایالات متحده می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز