باید شرایط مطلوب در خراسان فراهم شود

محمدیان: به زودی شاهد رشد اسکیت در کل کشور خواهیم بود

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۶:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۹۱۰
محمدیان: به زودی شاهد رشد اسکیت در کل کشور خواهیم بود
رئیس فدراسیون اسکیت گفت: به زودی رشته ورزشی اسکیت در مسابقات جهانی و دانشجوی ورود پیدا می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت که برای برگزاری مجمع انتخاباتی رییس هیات اسکیت استان خراسان شمالی عازم این منطقه از کشور شده بود، پس از بازدید از امکانات و شرایط اسکیت این استان، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی در قالب کارگاه های متعدد و متنوع و رشد کیفی اسکیت در سطح استان از جمله برنامه هایی است که باید در این استان عملیاتی شود که به زودی این امر محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظر بر این است که فضای ایستای اسکیت استان به فضایی پویا تبدیل شود تا امکان فرصت و بهره مندی از عدالت ورزشی برای همگان میسر شود تا ورزشکاران این استان نیز مانند سایر ورزشکاران کشور در شرایطی متعادل و یکسان خود را برای حضور در رقابت های داخلی آماده کنند.

محمدیان خاطر نشان کرد: اسکیت در این استان علاقه مندان بسیاری دارد و باید همه تلاش کنیم تا شرایط مطلوب برای رشد کیفی و کمی ورزشکاران در این منطقه فراهم شود.

محمدیان تاکید کرد: استعدادهای بسیار خوبی در ورزش اسکیت خراسان شمالی در حال فعالیت هستند اما بدلیل کمبود امکانات بسیاری از بازیکنان اسکیت استان در قالب تیم های استان های مجاور در مسابقات شرکت می کنند که این روند پس از انتخاب مجید صابری راد به عنوان ییس هیات اسکیت استان تغییر خواهد کرد و با رویکرد رو به جلو از این پس شاهد فعالیت ورزشکاران اسکیت استان در تیم های مربوطه خواهیم بود.

وی همچنین آموزش و پرورش و دانشگاهها را خواستگاه اصلی اسکیت در کشور دانست و از آماده بودن بستر فعالیت در رشته اسکیت در این استان خبر داد.

محمدیان بستر فعالیت در رشته اسکیت را مهیا دانست و گفت: به زودی رشته ورزشی اسکیت در مسابقات جهانی و دانشجوی ورود پیدا می کند و برای کسب کرسی های بیشتر در آسیا تلاش خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون اسکیت از عقد تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش و و وزارت علوم خبر داد و گفت: انجمن های ورزشی اسکیت در دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور آغاز به کار کرده و به زودی شاهد رشد و پیشرفت این رشته در سطح استانهای کشور خواهیم بود.

در پایان سومین مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت خراسان شمالی مجید صابری راد تنها کاندید ریاست هیات اسکیت استان با کسب 12 رای از 15 رای ماخوذه به ریاست هیات اسکیت خراسان شمالی رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز