شریفات داماد شد

حضور گوچی در تمرین تیم ملی

۱۳۹۴/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۷:۳۶
کد خبر: ۲۸۸۵۶۲
حضور گوچی در تمرین تیم ملی
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ادامه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عصر پنج شنبه تمرینات تیم ملی در ورزشگاه پاس قوامین ادامه پیدا کرد.از ساعت 18، 33 بازیکن تیم ملی با لباسهای سبز فسفری در زمین حاضر شدند تا در حضور حدود 50 تماشاگر تمرین کنند.

به غیر از اسماعیل شریفات تمامی بازیکنان در این تمرین حضور داشتند. این مهاجم ملی پوش به دلیل مراسم عروسی اش با اجازه از کادر فنی تیم ملی شب گذشته از اردو خارج شد و پس از برگزاری این مراسم فردا در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد.
 
بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدن خود به گروههای سه نفره تقسیم شدند و به صورت سرعتی با هم پاسکاری کردند. هر چند دقیقه یک بار بازیکنان جای خود را در گروهها تغییر می دادند.
 
بعد از این بخش، بازیکنان پشت دروازه ها استارتهای کوتاه و بلند زدند و بعد از تنفسی کوچک به زمین بازگشتند تا به بازی درون تیمی در ابعاد کوچک بپردازند.
 
علی کریمی هم به خاطر دردی که در پا داشت زیر نظر دکتر شهاب تمرین کرد.
 
رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی هم که از کار فنی به خاطر تاخیر  در ورودش به اردو اجازه گرفته بود با حضور در اردو در تمرین امروز تیم ملی شرکت کرد.
 
امیرحسین پیروانی، مهدی تارتار، علی نظر محمدی و کورش برمک همچون تمرین دیروز با حضور در بخش وی آی پی ورزشگاه پاس قوامین تمرینات تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.
 
تیم ملی خود را آماده حضور در رقابتهای انتخابی جام جهانی می کند. تیم ایران باید  در نخستین بازی خود در این رقابتها 26 خرداد به مصاف تیم ملی ترکمنستان می رود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز