بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا؛

سجادی: وزارت ورزش هم از میزبانی های مختلف حمایت می کند/ بیلیارد به حق خودش نرسیده است

۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۸۶۸۹
سجادی: وزارت ورزش هم از میزبانی های مختلف حمایت می کند/ بیلیارد به حق خودش نرسیده است
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هر رشته ای ما اگر میزبان مسابقات باشیم برای پیشرفت ورزش کشورمان موثر خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیلیارد و بولس، نصرالله سجادی امروز (جمعه) برای تماشای مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به کیش سفر کرد و از نزدیک نظاره گر این رقابتها بود. وی در رابطه با توجه وزارت ورزش به این رشته ورزشی عنوان کرد: بیلیارد جزو رشته هایی است که کشورمان در سطح آسیا و جهان مطرح است. این رشته علاقه مندان بسیاری در ایران دارد که اکثریت آنها جوانان هستند و به همین خاطر مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

وی در مورد حضور رشته های بیلیاردی در المپیک توکیو یادآور شد: اگر روزی چنین اتفاقی رخ بدهد و بیلیارد به المپیک توکیو راه پیدا کند ما خوشحال خواهیم شد چراکه ما در این رشته مطرح هستیم و شانس مدال خواهیم داشت.

سجادی با اشاره به میزبانی ایران در این دوره از مسابقات اظهار داشت: در هر رشته ای ما اگر میزبان مسابقات باشیم برای پیشرفت ورزش کشورمان موثر خواهد بود چراکه برای برگزاری مسابقات باید امکانات را استاندارد و به روز کنیم. امروز می بینیم فدراسیون بیلیارد برای برگزاری این مسابقات امکاناتش را وارد کشور کرده است.

وی ادامه داد: میزبانی در مسابقات از چند جهت دیگر هم حائز اهمیت است، مثلا اینکه رشته های ورزشی به مردم شناسانده می شوند، یا اینکه ایران می تواند توانایی اش را در برگزاری مسابقات مختلف ثابت کند. وزارت ورزش هم از میزبانی های مختلف حمایت می کند. وزارت ورزش از سال گذشته اعلام کرده ایران باید میزبانی مسابقات مختلف را بر عهده بگیرد.

معاون وزارت ورزش و جوانان به مشکلات پخش تلویزیونی هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه صدا و سیما فعلا این روند را در پیش گرفته است. بیلیارد که جای خودش را دارد فوتبال با آن همه استقبال و اقبال عمومی و درآمد خوبی که برای صدا و سیما داشته تا به امروز به حق خودش نرسیده است.

دکتر سجادی در پاسخ به این سوال که آیا به رشته بیلیارد علاقهمند است یا خیر، خاطرنشان کرد: حتما علاقه دارم که با این مشغله کاری امروز به اینجا آمده ام. به نظر من بیلیارد رشتهای متمایز است. در این رشته تمرکز، دقت و نشانهروی حرف اول را میزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز