سپیده توکلی در گفتگو با برنا:

امیدوارم در ووهان مدال بگیرم

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۸۸۸۸۸
امیدوارم در ووهان مدال بگیرم
دونده هفت گانه تیم ملی ایران گفت: امیدوارم بعد از برگزاری انتخابات، شرایط خوبی برای دوومیدانی ایران به وجود بیاید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سپیده توکلی دونده هفتگانه تیم ملی ایران درباره آماده سازی اش جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ووهان چین و شانس او برای گرفتن سهمیه المپیک ریو صحبت کرد.

وی ابتدا در مورد آخرین اردوی تیم ملی دوو میدانی ایران اظهار داشت: اردوی آخر ما قبل از اعزام به ووهان، از دیروز آغاز شده و تیم بانوان در هتل شیان اقامت دارد و در حال مرور تمرینات تکنیکی و فنی خود هستیم. حدود 6 ماه است که زیر نظر هادی سپهرزاد و همسرشان کار می کنم و خدا را شکر از شرایط خوبی هم برخوردارم.

توکلی درباره هدفش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ووهان صحبت کرد و گفت: من تمام تلاش خود را به کار بسته ام و امیدوارم در ووهان به مدال برسم و شرایطم را برای حضور موفق تر در مسابقات آتی که برای کسب سهمیه المپیک هم حائز اهمیت است؛ آماده کنم.

رکورددارهفت گانه بانوان ایران درباره میزان شانسش جهت حضور در المپیک ریو تصریح کرد: متاسفانه کسب سهمیه ریو نسبت به لندن سخت تر شده است؛ چرا که قبلا دو ورودی  Aو B داشتیم اما حالا تنها یک ورودی داریم. از طرفی باید در رشته هفتگانه برای حضور در المپیک، به یک حدنصاب برسیم و آن هم رسیدن به امتیاز 6105 است. من سخت تلاش می کنم تا در نهایت مجوز حضور در ریو را کسب کنم ولی واقعا کار سختی پیش رویم قرار دارد.

توکلی درباره مسابقات مهمی که بعد از ووهان پیش رو دارد؛ گفت: از تاریخ اول تا هشتم تیرماه به مسابقات کاپ آسیا در ماده پرش ارتفاع دعوت شده ام. این رقابت ها در سه شهر مختلف تایلند به انجام می رسد و امتیاز قابل توجهی را هم برای کسب سهمیه المپیک 2016 دارد.

رکورد دار پرش ارتفاع ایران در پاسخ به این سوال که آیا اردوی خارجی برای تیم بانوان در نظر گرفته شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: تا الان که صحبتی بابت اردوی خارجی با ما نشده است و گمان می کنم اردوی برون مرزی خاصی برای ما تدارک دیده نشده است.

او همچنین در مورد حمایت هایی که از دوندگان بانو در این چند ماه اخیر انجام شده است؛ افزود: همان طور که می دانید حدود 4 ماه فدراسیون بدون سرپرست و رئیس اداره می شد ولی بعد از آن اوضاع کمی بهتر شد. امیدوارم بعد از برگزاری انتخابات، شرایط خوبی برای دوو میدانی ایران به وجود بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز