فریبا بداغی در گفتگو با برنا:

از قهرمانی آسیا دفاع می کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۰:۳۹
کد خبر: ۲۸۸۹۰۷
از قهرمانی آسیا دفاع می کنیم
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از جامعه کاراته می خواهم ما را در این شرایط حساس حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریبا بداغی بعد از دوری چند ماهه از تیم ملی بانوان کاراته دوباره به جمع ملی پوشان برگشت. او به دلیل اختلافات با فدراسیون نتوانست بعد از اینچئون کنار تیم ملی باشد، حالا با رفع مشکلات دوباره در راس کادر فنی تیم ملی کاراته قرار گرفته است.

بداغی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص بازگشت به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: بانوان ایران در سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته اند و ما می خواهیم مدافع عنوان های خوبمان باشیم. بعد از فراز و نشیبی که برای تیم ملی بانوان به وجود آمد دوباره تیم ملی به مربی ای رسید که از این رشته شناخت دارد. وظیفه سختی را بر عهده گرفته ام و از فردا در اردوی تیم ملی حاضر می شوم تا شرایط بازیکنان را زیر نظر بگیرم.

وی ادامه داد: شناخت کافی روی بچه های تیم ملی دارم و در جریان وضعیت آنها هستم. مشکل ما این است که زمان کافی تا شروع مسابقات آسیایی ژاپن نداریم و باید هرچه سریعتر بچه ها را از نظر روحی و جسمی به شرایط ایده آل برسانیم. نباید عزل و نصب ها و تغییرات روی بچه ها تاثیر بگذارد و آنها از شرایط ایده آل دور شوند.

بداغی افزود: بچه های تیم ملی کاراته به خوبی من را می شناسند و می دانند چه خصوصیاتی دارم. اصلی ترین کاری که باید انجام دهم آماده کردن بچه ها از بعد روحی و روانی است. مسابقات سختی در ژاپن داریم و باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. شرایط دشوار است اما بچه های ما همیشه می توانند شگفتی ساز باشند.

وی با بیان اینکه کاراته بانوان از آقایان هم عملکرد بهتری داشته، گفت: من اعتقاد دارم بانوان ما بهتر از آقایان بوده اند. تازه چند سال است که درهای آسیا و دنیا به روی ما باز شده و در این مدت کم نتایج خوبی گرفته اند. ما فرصت کمی تا بازیهای آسیایی داریم اما می توانیم خودمان را آماده کنیم چون بچه ها توانایی بالایی دارند.

بداغی در پایان بیان کرد: من به دلیل مشکلاتی که با فدراسیون داشتم از تیم ملی جدا شدم. آن زمان برخی که به ظاهر دوست بودند شایعه پراکنی می کردند اما الان سوءتفاهمات برطرف شده و از جامعه کاراته می خواهم ما را در این شرایط حساس حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز