این میدان برای خیاطی صرفا برای کسب تجربه است

بنوان: فاطمه می تواند ستاره دوو میدانی بانوان شود

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۹۲۱۴
مربی فاطمه خیاطی گفت: به نظرم فاطمه در دنیای قهرمانی راه زیادی پیش رو دارد و با تمام محدودیت هایی که بانوان با آن روبرو هستند حضور پررنگی دارد و به کوچکترین حمایت ها بهترین پاسخ را می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود بنوان در خصوص وضعیت فعلی بانوی رکورددار پرتاب دیسک کشور اظهار داشت: فاطمه هنوز تا یک سال آینده جوان است و بیش از 60 درصد تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر نگذاشته، اما با جابجایی رکورد ملی در چند رقابت متمادی، امید دوومیدانی در سال های آینده است.او با توانایی های بالایی که دارد می تواند ستاره دوومیدانی بانوان در سال های آینده باشد.

بنوان درباره عملکرد احتمالی شاگرد و خواهرزاده خود در رقابتهای قهرمانی آسیا عنوان داشت: فکر می کنم فاطمه کم سن و سال ترین پرتابگر این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا باشد. این میدان برای او صرفا برای کسب تجربه است و فدراسیون دوومیدانی با آینده نگری خود، این فرصت را در اختیار جوان رکورد دار پرتاب دیسک قرار داده تا در آینده ضمن پیشرفت، از تجربه این میدان آسیایی برای کسب مدال آوری استفاده کند.

وی در پایان گفت: به نظرم فاطمه در دنیای قهرمانی راه زیادی پیش رو دارد و با تمام محدودیت هایی که بانوان با آن روبرو هستند حضور پررنگی دارد و به کوچکترین حمایت ها بهترین پاسخ را می دهد. در هیات دوومیدانی استان همدان من تنها فردی نیستم که در خصوص این ورزشکار خوش آتیه تصمیم گیری می کنم و خوشبختانه تیم فنی بسیار قوی با خرد جمعی و اخذ بهترین تصمیم ها مارا یاری می کنند.

لازم به یادآوری است که فاطمه خیاطی پرتابگر دیسک کشورمان رکورددار این ماده در رده سنی جوانان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز