در هر دو بازی بهتر از مس بودیم

ویسی: در اهواز به خواهر و برادر ما رحم نمی کنند

۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۲۰:۲۴:۱۷
کد خبر: ۲۸۹۳۰۰
ویسی: در اهواز به خواهر و برادر ما رحم نمی کنند
سرمربی استقلال خوزستان گفت: در بازی رفت کرمانی‌ها به دنبال گرفتن مساوی در اهواز بودند که توانستیم در پایان به پیروزی برسیم و در بازی برگشت هم با زیرکی توانستیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال خوزستان مقابل مس کرمان در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر و بقای این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: ما در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم در واقع در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد بهتری نسبت به مس داشتیم.

وی ادامه داد: در بازی رفت کرمانی‌ها به دنبال گرفتن مساوی در اهواز بودند که توانستیم در پایان به پیروزی برسیم و در بازی برگشت هم با زیرکی توانستیم این تیم را شکست دهیم هرچند که معتقدم حق مردم کرمان داشتن یک تیم در لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص جنجال‌هایی که در ورزشگاه باهنر کرمان به وجود آمد و برخی آنها را منتسب به هواداران استقلالی می‌دانستند، گفت: در اهواز هم چنین بلاهایی سر ما می‌آورند و به خواهر و برادر ما رحم نمی‌کنند به خاطر همین مسائل جرأت نمی‌کنم پسرم را در ورزشگاه ببریم.

ویسی در خصوص مسائلی که برای تیم مس مطرح کردند، تصریح کرد: من بازی‌های لیگ دسته اول را دنبال نکردم و فقط بازی مس کرمان مقابل مس رفسنجان دیدم به همین دلیل هم نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.

نظر شما