هاشمی: همه فدراسیون‌ها از بودجه وزارتخانه سهمی متعادل دارند

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۴:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۵۲۱
هاشمی: همه فدراسیون‌ها از بودجه وزارتخانه سهمی متعادل دارند
معاون مالی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قسط نخست پرداختی فدراسیون‌های ورزشی هفته گذشته به حساب آن‌ها واریز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون مالی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید اگر به فدراسیون فوتبال از نظر بودجه‌ای کمتر از سایر فدراسیون‌ها توجه شده بود، آنگاه این فدراسیون می‌تواند مدعی عدم حمایت وزارت ورزش و جوانان از فوتبال شود.

سید مناف هاشمی در حاشیه مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل (ره) در مورد آخرین وضعیت بودجه فدراسیون‌های ورزشی گفت: قسط نخست پرداختی فدراسیون‌های ورزشی هفته گذشته به حساب آن‌ها واریز شد و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت باقی پرداختی‌های فدراسیون‌ها را نیز به حساب آن‌ها واریز کنیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال گلایه‌هایی در مورد پرداختی‌های این فدراسیون عنوان کرده نیز اظهار کرد: اگر به سایر فدراسیون‌های ورزشی توجه ویژه‌ای نسبت به فدراسیون فوتبال شده، آنگاه این فدراسیون می‌تواند مدعی باشد. همه فدراسیون‌ها از بودجه وزارتخانه سهمی متعادل دارند و اگر برنامه‌های این فدراسیون عقب افتاده، مسئولان فدراسیون فوتبال باید در این زمینه پاسخگو باشند.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش اظهار کرد: تاکید می‌کنم اگر سایر فدراسیون‌ها بیشتر از فدراسیون فوتبال پول گرفته‌اند این فدراسیون می‌تواند چنین مسائلی را بیان کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز