بنیتس: به خانه ام بازگشتم/ پرس: رافا مرد این خانه است

معارفه با اشک!

۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۱۷:۴۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۹۸۴۷
معارفه با اشک!
رافا بنیتس در نخستین نشست خبری خود احساساتی شد و اشک ریخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مراسم معارفه رافا بنیتس سرمربی جدید رئال مادرید امروز برگزار شد. مهمترین اتفاق امروز اشک های رافا بنتیس در مراسم معارفه بود. سرمربی اسپانیایی که همیشه با صراحت تاکید می کرد که آرزوی مربیگری در رئال مادرید را دارد، امروز پس از برآورده شن آرزویش در برابر دوربین های تلویزیونی اشک ریخت. رافا بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی شد تا دوران 3 ساله او با تیم مادریدی شروع شود.

رافائل بنیتس که در نشست خبری خود در رئال مادرید احساساتی شده بود درباره حضور در این تیم گفت:‌ حضور در رئال مادرید سخت ترین بخش مربیگری من است. برایم خیلی سخت است که مقابل شما خبرنگاران صحبت کنم. خیلی سخت است وقتی که باید صحبت کنید و نمی دانید چه باید بگویید. وی افزود: امروز، روزی هیجان انگیز است چون دوباره در خانه هستم. من واقعاً هیجان زده‌ام. می‌خواهم فاتح عنوان های مختلف شویم و خوب بازی کنیم و از اینکه به من اعتماد کردید، خوشحالم.

او دهمین سرمربی رئال مادرید از سال 2000 است که فلورنتینو پرس روی کار آمده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در جلسه معارفه بنیتس گفت: در رئال مادرید انتظارات همیشه بالاست و مربی جدید ما را در راه رسیدن به اهدافی که رویای رئال است، قوی‌تر خواهد کرد. رافا با فوتبال و رئال مادرید زندگی می‌کند. او برای این ورزش تلاش و شور و شوق نشان می‌دهد. او مربی‌ای است که روش‌هایش اساس کار را شکل می‌دهند. او به آماده‌سازی فوق العاده‌اش برای بازی‌ها مشهور است و سابقه درخشانی هم دارد.

پرس ادامه داد:‌ رافا مرد این خانه است. او بین 13 تا 20 سالگی در اینجا بازی کرده و سپس در سطوح مختلف مربیگری کرده است. او حتی برای یک فصل کمک مربی نیز بوده است. او به باشگاه بزرگی آمده که عطش سیری ناپذیر برای کسب پیروزی دارد. این آغاز دوره‌ای جدید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز