تمامی گروهها به طور متعارف تقسیم شدند

پیروانی: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۹۰۱۷۰
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از قرعه کشی رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: دیگر نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان درباره گروه بندی ایران در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: طبق قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیم های نپال، اردن و کویت همگروه هستیم. با توجه به اینکه قرعه کشی 43 تیم در غرب و شرق آسیا صورت گرفته است، تقریبا تمامی گروهها به طور متعارف تقسیم شدند و فکر می کنم گروهی که استرالیا با ژاپن، فلیپین و لائوس بازی خواهد کرد، گروه سختی است.

وی در ادامه درباره تیم کویت گفت: کویت یکی از تیم های با سابقه و مطرح در فوتبال آسیا است. زمانی قهرمان آسیا بوده و در یک دوره نیز به شدت ضعیف شد، اما فوتبال خوبی را همیشه به نمایش گذاشته است.
 
سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار مقابل اردن و نپال گفت: دومین تیم عربی که همیشه فوتبالش به یک شکل بوده و نوسانی در نوع بازی از این تیم شاهد نبوده ایم، اردن است. فکر می کنم مقابل دو تیم عربی به خاطر نوع بازیشان که معمولا بازی تاخیری و مسائل حاشیه ای است، بازی راحتی نداشته باشیم. مصاف با تیم نپال نیز سخت تر خواهد بود چرا که این تیم در حال پیشرفت است و در رده های پایه بسیار قوی و خوب بازی می کند. تیم هایی مانند نپال، مالدیو، هند، سریلانکا و میانمار معمولا فوتبال بزرگسالان خوبی ندارند اما در رده های پایه بسیار قوی عمل می کنند.
 
پیروانی ادامه داد: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. اکنون تمامی تیم ها در رده های پایه فعالیت می کنند تا بتوانند در رقابتهای آسیایی عملکرد قابل قبولی را از خود بجای بگذارند. تیم ایران نیز تمرینات و برنامه های تدارکاتی خود را بکار خواهد گرفت تا بتواند موفق تر از قبل ظاهر شود. ما نباید از پیش خود را برنده بازی بدانیم. تمامی تیم ها برای اینکه به مرحله بعدی صعود کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.
 
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: امیدوارم حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان در کنار تلاش بازیکنان و تفکرات کادر فنی باعث شود تا از این گروه بالا برویم و در جمع 16 تیم برتر قرار بگیریم. با توجه به اینکه با دو تیم عربی همگروه هستیم نیاز به بازی تدارکاتی با تیم های عربی داریم تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.
 
وی در پایان گفت: طبق اعلام مسئولین کمیته جوانان میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده شهر تبریز است که بدون شک رقابت در این شهر با حمایت تماشاگران تبریزی  باعث دلگرمی ما خواهد بود و تیم ملی جوانان نیز تمام سعی خود را برای کسب بهترین نتیجه بکار خواهد گرفت.
نظر شما