در رئال می مانم

بیل: اختلافی با رونالدو ندارم

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۲:۳۳
کد خبر: ۲۹۰۱۹۷
بیل: اختلافی با رونالدو ندارم
بازیکن رئال مادرید عنوان کرد که قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و می‌خواهد در جمع سپیدپوشان بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، گرت بیل، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که قصد جدایی از این باشگاه را ندارد و می‌خواهد در جمع سپیدپوشان بماند.

هافبک 25 ساله که با 100 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست، در فصل دوم نتوانست درخشش فصل اولش را تکرار کند و انتقادات بسیاری از او به خاطر عملکرد ضعیفش شد.

منچستریونایتد از مشتریان پر و پا قرض او بوده و گزارش‌ها حاکی از آن است که شیاطین سرخ قصد دارند پیشنهادی نجومی برای خریدش ارائه دهند، هر چند که ستاره ولزی قصد جدایی ندارد.

او در مصاحبه با سان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در رئال خواهد بود گفت:" البته بله. من بازیکن رئال مادرید هستم و مثل همیشه ادامه خواهم داد. از حضور در این تیم لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم ادامه دهم. احساس آرامش می‌کنم. به بازی کردن و کسب جام در رئال فکر می‌کنم. هدف من پیشرفت است و اینکه بتوانم تا حد ممکن جام به دست آورم."

بیل درباره شایعه اختلاف با رونالدو گفت:" این ها همه شایعه هستند. من در زمین تمام تلاشم را می‌کنم که به هم تیمی هایم کمک کنم. مردم سعی می‌کنند مشکلاتی به وجود آورند که وجود خارجی ندارد. در زمین مسابقه و تمرینات، ارتباط خوبی با رونالدو دارم. با بهترین‌ها تمرین می‌کنم تا بتوانم تا جایی که می‌شود پیشرفت کنم."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز