۵ سال همراهی ایران بزرگترین رخداد ورزشی من بود

حدادی فر: علی رغم میل باطنی از حضور در تیم ملی انصراف دادم

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۵:۰۳
کد خبر: ۲۹۰۳۰۲
حدادی فر: علی رغم میل باطنی از حضور در تیم ملی انصراف دادم
قاسم حدادی فر بعد از کناره گیری اش از تیم ملی فوتبال کشورمان بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، قاسم حدادی‌فر ستاره تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار نامه‌ای در ارتباط با عذرخواهی خود از حضور در تیم ملی، توضیحاتی را متذکر شد.

در متن قاسم حدادی فر آمده است:

«با سلام خدمت ملت شریف و بزرگ ایران

پوشیدن پیراهن تیمی که پرچم سه رنگ و زیبای کشورمان بر آن نقش بسته است در هر میدانی، افتخاری بس بزرگ است که لذت آن در قالب کلمات وصف ناشدنی است.

این حقیر در طی دوران فوتبال خود در حدود 5 سال تجربه همراهی تیم ملی بزرگسالان ایران در میادین مختلف را داشتم و این اتفاق بی‌تردید بزرگترین رخداد زندگی ورزشی من بوده و خواهد بود که تا ابد به آن خواهم بالید.

خوشبختانه با وجود اینکه در آخرین اردوی تیم ملی کشورمان توسط سرمربی محترم تیم ملی به اردو فراخوانده شدم اما علی‌رغم میل باطنی و با در نظر گرفتن جمیع شرایط تصمیم گرفتم در پی صحبت با سرمربی محترم تیم ملی از طریق مترجم او، آرین قاسمی و جلب رضایت کی روش، از حضور در اردوی تیم ملی در این مقطع عذرخواهی کنم. سرمربی محترم تیم ملی ایران با شنیدن دلایل اینجانب و با برخوردی کاملاً‌ حرفه‌ای و پذیرش دلایل بنده از من خواست در این مقطع به استراحت بپردازم که در همین جا لازم می‌دانم از این مربی فرهیخته و بزرگ به خاطر درک شرایط بنده و همراهی‌هایش، تشکر نمایم.

به امید ایرانی سربلند در همه میادین و به امید درخشش ایران در جام جهانی 2018 در روسیه

قاسم حدادی‌فر»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز