پایان ۴۵ دقیقه نخست

نصف جام آبی اناری شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۵:۳۶
کد خبر: ۲۹۰۳۲۸
نصف جام آبی اناری شد
بارسا با تک گل راکیتیچ، یوونتوس را در نیمه اول شکست داد و به پنجمین قهرمانی اش در این مسابقات نزدیک شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰۱۴-۱۵ با حدود ۵ دقیقه تاخیر و با سوت یونیت چاکر ترکیه ای بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه المپیک برلین آغاز شد.

ابتدای مسابقه یوونتوس با پرس سنگینی که ایجاد کرد و همچنین اشتباهات سریالی ماسکرانو در دو دقیقه اول، توانست هم به کرنر برسد و هم فشار را روی دروازه بارسا ایجاد کنند اما این فشار حاصلی به همراه نداشت.

دقیقه ۴ بود که بارسا برای اولین بار به زمین یووه آمد و با حرکت تکنیکی نیمار از سمت چپ و پاس هوشمندانه اش برای اینیستا در داخل محوطه جریمه باعث شد تا کاپیتان خوش فکر آبی اناری ها با یک پاس کات بک فوق العاده ایوان راکیتیچ را درموقعیت فوق العاده گلزنی قرار داد و این هافبک کروات در اولین تجربه فینال لیگ قهرمانانش قدر فرصصت حاصله را دانست و دروازه یوونتوس را برای بار اول باز کرد و دومین گلش در مسابقات امسال را به ثمر رساند.

بعد از این گل زودهنگام بازهم بارسایی ها بودند که نبضبازی را در اختیار گرفتند و چند دقیقه بعد روی یک حرکت تمرین شده از سمت راست  داخل محوطه جریمه صاحب موقیت خارق العده ای شدند که ضربه فنی و تک ضرب دنی آلوز با عکس العمل حیرت انگیز بوفون همراه شد و یوونتوس در بازی باقی ماند.

کاتالان ها به حملات خود ادامه دادند و با استفاده از حرکات تمرین شده مختلف چند بار موقعیت های نصفه و نیمه روی دروازه بیانکونری ایجاد کردند که هیچ کدام برایشان حاصلی نداشت.

از حدود دقیقه ۱۷ یوونتوس بازی را به تعادل کشاند. اما آن ها نمی توانستند موقعیت چندانی را روی دروازه تراشتگین خلق کنند. مهم ترین ویژگی این دقایق بازی، خشونت آرتورو ویدال بود که هم برایش یک کارت زرد به ارمغان آورد و هم باعث شد تا اعصابش کمی به هم بریزد.

یووه ای ها از دقیقه ۳۰ به بعد سوار بر بازی شدند و چند بار توسط پوگبا تا نزدیکی های دروازه بلوگرانا پیش رفتند که هیچ کدام حاصلی نداشت.

دقیقه ۳۹ و روی غافلگیری یووه ای هم سوارز از درون محوطه جریمه یک شوت نوک پا روانه دروازه بوفون کرد که توپ با فاصله فوق العاده اندک به بیرون رفت. مهاجم اروگوئه ای بارسا یک دقیقه بعد ضربه نسبتا را به سمت دروازه یووه زد که بوفون توپ را به کرنر فرستاد.

پول پوگبا هم در دقیقه ۴۱ به واسطه تکل خطرناکی که از پشت روی پای مسی زد؛ دومین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

دقایق پایانی نیمه اول به خطاهای یووه ای ها روی مسی و اشتباه بوفون و شوت مارکیزیو و حرکت انفرادی مسی سپری شد و در پایان ۴۵ دقیقه نخست این بارسا بود که با یک گل به پیروزی رسید و به رختکن رفت.

نظر شما