باید بهترین نتایج را کسب کنیم

علیدوستی: هیچ حریف آسانی در آسیا وجود ندارد

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۹۰۴۲۱
علیدوستی: هیچ حریف آسانی در آسیا وجود ندارد
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: همه تیم ها در آسیا پیشرفت کرده‌اند و هیچ تیم آسانی وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: برگزاری اردوهای فشرده و حضور در رقابت‌های غرب آسیا احتمال موفقیت تیم ملی نوجوانان را بالا می‌برد.

حمید علیدوستی درخصوص مراحل آماده سازی تیم ملی نوجوانان، اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم‌ملی در حال حاضر مشغول امتحانات خود هستند، فعلا اردویی نداریم و آخرین اردوی ما 26 اردیبهشت ماه به پایان رسید و به‌ واسطه آن موفق شدیم استعدادهای نوجوان شهرهای دیگر را هم شناسایی کنیم.

وی افزود: از بین این بازیکنان 30 نفر به اردوی آینده ما دعوت خواهند شد که ما با آنها کار را دنبال می‌کنیم. 25 خرداد اولین اردوی ما بعد از پایان مدارس است و تا آغاز مسابقات اردوهای تیم ملی را به طور مرتب ادامه خواهیم داد، چرا که اردوهای فشرده بازیکنان را آماده تر می‌کند و می‌تواند موفقیت ما را در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا تضمین کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره گروه بندی ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا تصریح کرد: با تیم‌های هند، لبنان و بحرین هم‌گروه شدیم. همه تیم ها در آسیا پیشرفت کرده‌اند و هیچ تیم آسانی وجود ندارد. هند نزدیک به چهار سال است روی تیم های پایه سرمایه گذاری کرده‌اند و پیشرفت خوبی در این زمینه داشتند. بحرین هم تیم خوبی دارد و لبنان هم حریف ضعیفی نیست. ما نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و منظم داریم. مطمئنا تعطیلات یک ماهه باعث افت بدنی بازیکنان شده است و در اردوهای آتی باید تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی را جزو مهمترین برنامه‌های خود قرار دهیم. باید شبانه روز کار کنیم. البته بازیکنان با چند جلسه در اردو و مرور حرکات تاکنیکی آمادگی خود را به دست خواهند آورد.

علیدوستی درباره اردوها و بازی‌های بین المللی گفت: قرار است اواسط تیرماه به ازبکستان برویم و در آنجا دو دیدار دوستانه با تیم ملی زیر 16 سال این کشور برگزار کنیم. همچنین 19 مرداد برای شرکت در بازی‌های غرب آسیا به اردن می‌رویم. در این تورنمنت تیم های امارت، عربستان و عراق حضور دارند. بازی با کشورهای عربی، پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا می تواند برای ما مفید و محک مناسبی باشد و روند آماده سازی و هماهنگی تیم را جلو بیاندازد.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: طبق اعلام مسئولین فدراسیون مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا از 21 تا 29 شهریور در مشهد برگزار می شود. باید از شرایط میزبانی خود به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را در این دوره از رقابت ها کسب کنیم.

علیدوستی در پایان گفت: می خواهیم یک بانک اطلاعاتی کامل از حریفان خود داشته باشیم. فیلم بازی‌های گذشته این تیم ها را تهیه و  آنالیز می‌کنیم. همچنین درباره بازیکنان و سرمربیان تیم های همگروه اطلاعات لازم را بدست بیاوریم تا با دست پر راهی این مسابقات شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز