رقابت های وزنه برداری جوانان جهان – لهستان

استارت چین با سه طلا

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۴:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۵۷۷
استارت چین با سه طلا
سه طلای دسته 56 کیلوگرم به چینی ها رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) در شهر ورکلاوا لهستان آغاز شد. در روز آغازین این رقابت ها چنگ منگ وزنه بردار جوان تیم چین در هر سه طلای دسته 56 کیلوگرم را به گردن آویخت.

در این دسته که تیم ملی کشورمان نماینده ای ندارد 11 وزنه بردار حضور دارند که چنگ منگ وزنه بردار 56 کیلویی کشور چین با ثبت وزنه های 126کیلوگرم درحرکت یک ضرب،150 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 276 کیلوگرم صاحب هرسه نشان طلایی رنگ جهان در این دوره از پیکارها شد.

دراین دسته پس از منگ چینی که با ثبت رکوردهای دست نیافتنی با اقتدار از سکوی قهرمانی جهان بالا رفت، به ترتیب سنفت راینهونگ از تایلند با ثبت وزنه های 126 کیلوگرم درحرکت یک ضرب ،142 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 268 کیلوگرم و میرکو کارانتینو از ایتالیا با 117 کیلوگرم در یک ضرب و 145 کیلوگرم در دو ضرب با مجموع 262 کیلوگرم بر سکوهای نایب قهرمانی و سومی جهان ایستادند.

تیم وزنه برداری جوانان کشورمان نیز که با ترکیب چهار نفره خود قرار است در این رقابتها به میدان برود با حضور علی میری نماینده وزن 77 کیلوگرم روی تخته، رسما از بعدازظهر سه شنبه 19 خرداد ماه کارخود را دراین دوره از پیکارهای جهانی بعد از چندسال دوری جوانان از میادن مهم بین المللی آغاز می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز