سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالاتر از اینچئون بود

قاسمی: همه کشورها روی دوومیدانی سرمایه گذاری کرده اند/ می خواستم از ۲۰۰ متر انصراف بدهم

۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۹۰۸۰۲
رضا قاسمی دونده دوی سرعت ایران و دارنده مدال برنز 100 متر آسیا درباره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رضا قاسمی در مورد برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: سطح این رقابت‌ها از رکوردهایی که ورزشکاران آسیا در آن به ثبت رسانده‌اند، مشخص است. می‌توانم به جرات بگویم که این دوره، سطحش از باز‌ی‌های آسیایی هم بالاتر بود.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی در ماده 200 متر حسن تفتیان با 21:30 راهی مرحله فینال شد، اما در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا سجاد هاشمی آهنگری با زمان 20:96 نتوانست به فینال این ماده صعود کند. سطح رقابت‌ها آنقدر بالا بود که هشت ورزشکار نخستی که راهی فینال شدند، زمانی بهتر از 20:96 کسب کرده بودند.

نخستین مدال آور دو سرعت ایران در آسیا در خصوص عملکردش در دو 200 متر توضیح داد: باران سیل آسا و شدیدی در حال باریدن بود، طوری که تصمیم گرفتم از حضور در این ماده انصراف دهم، اما با وجود اینکه خیس از باران و سرد شده بودم، استارت زدم و ادامه دادم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم که رقیبانم در 200 متر آنقدر خوب و آماده باشند و در چنین شرایط آب و هوایی بتوانند رکودهای خوبی به ثبت برسانند، اما بر خلاف انتظار فرارهای خوبی داشتند. دونده هندی با زمان 20:66 دوید و خیلی عالی بود. این در حالی است که هند پیش از این دونده برجسته ای در سرعت نداشت.

قاسمی در پایان گفت: نتایج قهرمانی آسیا گویای سرمایه گذاری و پیشرفت تمامی کشورها در دوومیدانی است و تنها ما هستیم که تاکنون هیچ حرکت رو به جلویی نداشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز