وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان

میری در یکضرب نقره‌ای شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۳:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۰۶۶
میری در یکضرب نقره‌ای شد
نخستین نماینده شایسته تیم وزنه برداری جوانان کشورمان علی میری در دسته 77 کیلوگرم طبق پیش بینی های صورت گرفته توسط کادر فنی با ثبت رکورد 150 کیلوگرم در حرکت یکضرب موفق شد کاروان 4نفره وزنه برداری جوانان کشورمان را صاحب تک نشان نقره جهان در این حرکت کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در رقابت دسته 77 کیلوگرم که 12 وزنه بردار در گروه A مسابقات برای کسب سکوهای جهانی رقابت میلیمتری را در حرکت یکضرب با یکدیگر آغاز کرده بودند، علی میری نماینده شایسته تیم وزنه برداری جوانان موفق شد با مهار وزنه 150 کیلوگرم کاروان جوانان کشورمان را پس از سال ها در رده سنی جوانان و دسته 77 کیلوگرم صاحب یک نشان ارزشمند جهانی کند.

در پایان حرکت یکضرب آرمن کاراپتیان از ارمنستان در شرایطی که فقط یک قدم تا اوت شدن از گردونه مسابقات جهانی فاصله داشت پس از اینکه نتوانست در حرکات اول و دوم خود موفق به مهار وزنه 155 کیلوگرمی که نخستین انتخابش بود شود، در نهایت با مهار این وزنه سرنوشت ساز در حرکت پایانی خود صاحب نشان طلای یکضرب جهان شد.

پس از کاراپتیان و میری که به ترتیب عناوین اول ونایب قهرمانی جهان در یکضرب را به خود اختصاص دادند، استویان وزنه بردار مدعی روس ها با مهار وزنه 148 کیلوگرم موفق شد صاحب نشان برنز و سکوی سومی جهان در حرکت یکضرب شود.

نظر شما