امیدوارم تیم قدرتمندی بسته شود

حسینی: بمب نقل و انتقالات نیستم/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس باعث افتخار است

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۶:۰۷
کد خبر: ۲۹۱۳۰۶
حسینی: بمب نقل و انتقالات نیستم/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس باعث افتخار است
حسینی گفت: جلسه خوبی داشتیم. الان مسائل مالی مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است یک تیم قوی و باعث غرور داشته باشیم که در جلسه با نژادفلاح این اراده را دیدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید جلال حسینی گفت: امروز جلسه خوبی داشتیم و مهمترین نکته این بود که دیدم آقای نژادفلاح اهداف بزرگی دارند که این اهداف مشترک هستند. بسته شدن یک تیم قوی باعث غرور و قدرت پرسپولیس خواهد شد و این یک فکر مشترک است.

وی ادامه داد: به طور قطع فصل آینده از همین حالا شروع شده است و آقای نژادفلاح تلاش می‌کند تا انتظارات بر آورده شود. انتظاراتی که بسیار زیاد است و برای رسیدن به آن باید حمایت شد و حمایت کرد. باید یک تیم خیلی خوب و قوی ببندیم که در شأن پرسپولیس و هواداران باشد. ما دو سال قبل اگر با بداقبالی روبرو نمی‌شدیم در آستانه قهرمانی بودیم و این اتفاق می‌تواند برای فصل آینده روی دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد تا هدف‌گذاری خود را انجام دهد. به امید خدا در روزهای آینده مرحله به مرحله شرایط بهتر خواهد شد و میلیون‌ها هوادار منتظر یک پرسپولیس قدرتمند هستند.

وی درباره حضور یک ساله خود در قطر تصریح کرد: این یک سال برای من سخت بود. در آنجا تیم‎ها شرایط و امکانات خوبی دارند اما سطح فوتبال متوسط است. البته آنها در حال پیشرفت هستند چرا که برای جام جهانی هم آماده می‌شوند. در حال جذب بازیکنان خارجی خوب مثل ژاوی و رائول هستند و چون امکانات خوبی هم دارند، پیشرفت‌شان سریعتر خواهد بود.

سید جلال درباره حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده گفت: همانطور که گفتم صحبت‌های خوبی داشتیم. پرسپولیس و هوادارانش به قدر ارزشمند هستند که پوشیدن این پیراهن برای همه یک افتخار باشد و امیدواریم بتوانیم یک تیم خوب ببندیم. آنچه در این مرحله برای من اهمیت دارد، نه مسائل مالی، بلکه بسته شدن یک تیم کامل و قدرتمند است که به واسطه آن بتوانیم به هدف‌های بزرگ برسیم و شرمنده هواداران نباشیم که از این جهت نیز مشکلی وجود نداشت.

وی در پایان افزود: در ابتدای هفته آینده باید سفری به قطر داشته باشم و به امید خدا در بازگشت از این سفر برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اقدام خواهیم کرد. امیدوارم در این فصل بتوانم بازیکن موثری برای پرسپولیس و هواداران باشم. من بمب نقل و انتقالات نیستم اما حاضرم فشار و مسوولیت چنین عنوانی را به جان بخرم تا بازیکنان برگزیده دیگر، هم راحت‌تر به پرسپولیس بیایند و هم اینکه فشار کمتری روی آنها وارد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز