در چند دقیقه با سید جلال به توافق رسیدیم

نژادفلاح: قرارداد سفید جلوی حسینی می‌گذاریم

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۱:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۳۲۹
نژادفلاح: قرارداد سفید جلوی حسینی می‌گذاریم
محمدحسین نژادفلاح گفت: با سید جلال بحث مالی نداریم، از نظر فنی و اخلاقی هم مورد تائید است. ما یک انتخاب داشته باشیم، سید جلال حسینی است و انتخاب او هم پرسپولیس است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدحسین نژادفلاح گفت: پرسپولیس خانه سید جلال حسینی است و او بخشی از پرسپولیس است. بر همین اساس حضور او در باشگاه به هیچ دلیل و بهانه‌ای نیاز ندارد. او همچنین به قدری شأن و شخصیت بالایی دارد که من حاضرم یک قرارداد سفید را جلوی او بگذارم تا خود آن را پر کند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با آقای حسینی جلسه خوبی برای فصل آینده داشتیم. سید جلال آنقدر خوب شرایط باشگاه را درک می‌کند که ما هیچ نگرانی از بابت مسائل مالی نداریم. در واقع تنها نکته‌ای که در این گفتگو مهم نبود، مسائل مالی بود. از سایر جهات هم که جای صحبت باقی نمی‌ماند. سید جلال از نظر اخلاقی و فنی جزو بازیکنان سر آمد است و به این ترتیب بحثی باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: سید جلال حسینی از نظر فنی نیازی به تائید ندارد. در تاریخ فوتبال ایران جزو نفراتی است که می‌درخشد. او با پرسپولیس مساله مالی هم ندارد و به این ترتیب بحثی باقی نمی‌ماند که خانه اول و آخر او پرسپولیس است. انتخاب ما سید جلال و انتخاب او هم پرسپولیس است.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: اراده باشگاه این است که تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم و به قول قدیمی‌ها، «چو صد آید، 90 هم پیش ما است» خوشحالم که سال آینده در کنار حفظ آن تیم خوب که پرتلاش نشان داد، بازیکنانی نظیر سید جلال حسینی را هم خواهیم داشت.

وی در جمع خبرنگاران نیز تصریح کرد: گفتگوی ما با سید جلال درباره خود او و فصل آینده بیش از چند دقیقه طول نکشید اما جلسه ما طولانی شد، چون دوست داشتم با او مشورت کنم و نظرات و دیدگاه‌های او را بگیرم. او فردی با استراتژی و هدف و دارای دیدگاه‌های بالایی بود که قطعا حضورش به هر تیمی کمک می‌کند. هواداران هم که دوست داشتند او به پرسپولیس برگردد باور دارم اگر نظرسنجی می‌گذاشتیم، سید جلال یکی از نفراتی بود که هواداران بیشترین رأی را برای جذب وی می‌دادند و سید جلال هم هر چند در قطر بازی می‌کرد ولی کاملا احساس می‌شد که دلش را جا گذاشته است.

نژادفلاح افزود: در صحبت با حسینی به او گفتم به قدری اطمینان وجود دارد که جلوی او قرارداد سفید می‌گذارم و او هم عنوان کرد حاضر است قرارداد را سفید امضاء کند و این برای ما ارزشمند است.

نژادفلاح همچنین درباره این اظهارنظر خبرنگاران که جذب جلال حسینی بمب نقل و انتقالات است، توضیحاتی را ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز