مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان – لهستان

دست خالی ایوب/ موسوی پنجم شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۱:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۳۹۵
دست خالی ایوب/ موسوی پنجم شد
وزنه بردار ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان نفر پنجم دسته 85 کیلوگرم شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا پنجمین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی وروکلاو لهستان، وزنه برداران دسته 85 کیلوگرم بر روی تخته آمدند. در این روز ایوب موسوی دومین نماینده نماینده ایران به روی تخته رفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت و در نهایت به رتبه پنجم جهان قناعت کرد.

حرکت یکضرب

موسوی در نخستین حرکت پشت وزنه 147 کیلوگرم قرار گرفت و توانست آن را بالای سر ببرد. او در دومین حرکت باید وزنه 153 کیلوگرم را مهار می کرد که این حرکت را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. موسوی در سومین حرکت وزنه 156 کیلوگرم را درخواست کرد اما در مهار آن ناموفق بود تا در نهایت نیز با ثبت رکورد 153 کیلوگرم در یک ضرب روی رتبه سوم بایستد و تمام امید خود را برای کسب مدال به حرکات دوضرب بدوزد.

حرکت دوضرب

نماینده ایران پس از پنجمی در حرکت یک ضرب، برای کسب مدال باید در دوضرب عملکرد بهتری را از خود نشان می‌داد. موسوی در نخستین حرکت وزنه 188 کیلوگرم را بالای سر برد. در دومین حرکت دوضرب او برای جبران فاصله خود را رقبا با توجه به رکورد پایین ترش در یکضرب، هفت کیلو بیشتر از وزنه اول درخواست کرد تا به وزنه 195 کیلوگرم حمله کند اما دوبار پیاپی آن را انداخت تا با ثبت همان وزنه 188 کیلوگرمی به رتبه ششمی دورضرب بسنده کند.

موسوی در پایان با رکورد مجموع 341 کیلوگرم پنجم جهان شد و از کسب مدال بازماند.

 

تابلو نتایج دسته 85 کیلوگرم به شرح زیر است:

1-ژائو یانگ چائو از چین با رکورد 156 کیلوگرم یک ضرب، 197 کیلوگرم دوضرب و مجموع 353 کیلوگرم (2 مدال طلا دوضرب و مجموع و یک مدال نقره یک ضرب)

2-لیا آتنا بایوف از روسیه با رکورد 161 کیلوگرم یک ضرب، 191 کیلوگرم دوضرب و مجموع 352 کیلوگرم (طلا یک ضرب، نقره مجموع و برنز دوضرب)

3-آنتونیو پیزولاتو از ایتالیا با رکورد 154 کیلوگرم یک ضرب،193 کیلوگرم دوضرب و مجموع347 کیلوگرم (نقره دوضرب و 2 مدل برنز یک ضرب و مجموع)

5-ایوب موسوی از ایران با رکورد 153 کیلوگرم یک ضرب، 188 کیلوگرم دوضرب و مجموع 341 کیلوگرم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز