پنج نماینده دیگر ایران فردا به میدان می روند

کسب یک طلا و سه برنز در روز نخست

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۵۱۶
کسب یک طلا و سه برنز در روز نخست
نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی قهرمانی آسیا که در شهر دهلی نو برگزار می شود صاحب یک مدال طلا و سه نقره شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در کشتی آزاد و در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر ژاپنی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر یک از صد حریف ازبک گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. حسن زاده در این دیدار نیز با نتیجه 11 بر 4 کشتی گیر کشور میزبان را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل هاشم زاده پس از استراحت در دور نخست در دورهای دوم و سوم به ترتیب حریفانی از کشورهای سریلانکا و قزاقستان را با نتایج 10 بر صفر و 11 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال در یک کشتی نزدیک با نتیجه 7 بر 6 مغلوب حریف هندی شد و به مدال نقره رسید.

 در کشتی فرنگی و در وزن 42 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست استراحت کرد وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کشتی گیر تایلند را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 7 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریف کشور کره شمالی با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 46 کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر یک از سد حریف قزاق گذشت و به دیدار فینال رسید. رضایی در این دیدار مقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 50 کیلوگرم محمدرضا مختاری در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف قزاقستانی شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، مختاری از دور رقابت ها کنار رفت.

 فردا جمعه و در روز دوم این رقابت ها در کشتی فرنگی و در اوزان 54، 58 و 63 کیلوگرم به ترتیب پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد و محمدرضا رستمی به میدان می روند در کشتی آزاد نیز مجتبی اصغری و حامد منافیان در اوزان 69 و 76 کیلوگرم رو در روی حریفان قرار می گیرند.

این مسابقات در چهار روز برگزار خواهد شد که هر روز پنج نماینده آزاد و فرنگی کار کشورمان به روی تشک می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز