پرتاب دیسک لیگ الماس

ششمی در ششمین مرحله/ حدادی، ضعیفتر از حد انتظار

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۵۳۸
احسان حدادی در لیگ الماس باز هم ششم شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ششمین مرحله لیگ الماس دوومیدانی در سال 2015 احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک در اسلو نروژ به مصاف حریفان خود رفت. در این ماده 10 پرتابگر حضور داشتند و تقریبا همه نامداران و ستاره های این رشته شرکت کردند. ماگنوس برنتسن (نروژ)، اریک کاده (هلند)، مارتین کوپر (استونی)، احسان حدادی (ایران)، کریستف هارتینگ (آلمان)، گرد کانتر (استونی)، اولا (نروژ)، پیوتر مالاخوفسکی (لهستان)، مارتین اسکاگستاد (نروژ) و روبرت اوربانک (لهستان) 10 پرتابگر این مرحله پرتاب دیسک بودند. ویکاس گودا تها پرتابگر سرشناس این مرحله بود که پیش از این قرار بود در این مرحله حضور داشته باشد اما در این رقابت‌ها حاضر نشد.

حدادی در این مسابقه عملکرد چندان خوبی نداشت و ضعیف‌تر از مرحله قبل ظاهر شد و در نهایت با حدنصاب 60 متر 46 سانتی‌متر همانند مرحله قبل در مکان ششم قرار گرفت. نکته عجیب اینکه حدادی از 6 پرتاب خود 5 بار در پرتاب دیسک خطا کرد و در تنها پرتاب سالم خود در پرتاب نخست  این رکورد را به ثبت کرد.

در این رقابت رابرت اوربانک از لهستان با رکورد 63 متر 85 سانتی‌متر، در جایگاه نخست ایستاد و اریک کادا از هلند و پیتر مالاخوفسکی دیگر نماینده لهستان هر کدام با پرتاب‌ 62 متر و 32 سانتی‌متر در مکان‌های دوم و سوم ایستاند.

حدادی که تمرینات خود را در آلمان دنبال می‌کند، در نخستین حضورش در لیگ الماس 2015 در چهارمین مرحله در یوجین حدادی با پرتابی معادل 61.67 در جایگاه ششم قرار گرفت.  حضور در اسلو دومین حضور حدادی در مسابقات رسمی در سال 2015 است. حدادی پیش از این از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا نیز انصراف داده بود.

هفتمین مرحله لیگ نیز 23 خرداد در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز