مقدماتی یورو ۲۰۱۶

پیروزی ماتادورها و سه شیرها

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۴:۲۸
کد خبر: ۲۹۲۳۶۵
پیروزی ماتادورها و سه شیرها
تیم های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های انتخابی یورو 2016 در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در مهمترین بازی ها انگلیس و اسپانیا حریفانشان را شکست دادند.

در گروه C اسپانیا موفق شد با تک گل داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی بلاروس را شکست دهد. اسلواکی در خانه با نتیجه 2 بر یک مقدونیه را شکست داد و اوکراین با 3 گل لوکزامبورگ را از پیش روی برداشت.

انگلیس که تاکنون تمام دیدارهای خودش را در انتخابی یورو 2016 برده است در خانه اسلوونی توانست با نتیجه 3 بر 2 صاحب برتری شود. در این دیدار جک ویلشر توانست دو گل زیبا را به ثمر برساند ولی اسلوونی میزبان که نمی خواست بازنده باشد، بازی را به تساوی کشاند تا اینکه وین رونی توانست چهل و هشتمین گل خود را با پیراهن انگلیس به ثمر برساند و به رکورد گری لینه کر برسد.

به این ترتیب این دیدار با برتری 3 بر 2 انگلیس به پایان رسید. در این گروه دیدار لیتوانی و سوئیس با برتری 2 بر یک سوئیس به پایان رسید و استونی با 2 گل سان مارینو را شکست داد.

در گروه G روسیه میزبان جام جهانی در خانه با یک گل برابر اتریش شکست خورد. دیدار مولداوی و لیختن اشتاین با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و سوئد با نتیجه 3 بر یک مونته نگرو را شکست داد. در این بازی مارکوس برگ و زلاتان ابراهیموویچ دو بار برای سوئد گلزنی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز