بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از دریاچه آزادی

سجادی: در آینده شاهد درخشش بیشتر قایقرانی خواهیم بود

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۴۴۱
سجادی: در آینده شاهد درخشش بیشتر قایقرانی خواهیم بود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانان ایران از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با توجه به افزایش مدال آنها در بازیهای آسیایی گذشته، در آینده نیز شاهد درخشش بیشتر قایقرانی خواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عصر روز گذشته 24 خردادماه با حضور در محل دریاچه آزادی از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور غلامرضا امینی رئیس، وحید مرادی دبیر و فرحناز امیرشقاقی نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی انجام شد، دکتر سجادی از اردوهای قایقرانی بازدید کرد و دقایقی با قایقرانان به گفت وگو پرداخت. مسئولین فدراسیون قایقرانی نیز گزارشی از روند برنامه های فدراسیون ارائه کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز رضایت از فدراسیون قایقرانی بیان کرد: قایقرانی به عنوان یک فدراسیون مثال زدنی و الگو برنامه های خود را به نحو مطلوب پیش می برد و از فدراسیون قایقرانی راضی هستیم.

نصرالله سجادی بیان کرد: برای سومین بار است که به فدراسیون قایقرانی می آیم و معتقدم این فدراسیون با توجه به حجم فعالیت ها، علمکرد خوبی دارد.

وی اضافه کرد: قایقرانان ایران از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با توجه به افزایش مدال آنها در بازیهای آسیایی گذشته، در آینده نیز شاهد درخشش بیشتر قایقرانی خواهیم بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: قایقرانی در سال جاری و اوایل سال 95 مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارد و امیدواریم برای المپیک 2016 برزیل سهمیه بیشتری کسب کند.

سجادی تصریح کرد: با توجه به حجم فعالیت ها، کار در قایقرانی بسیار سخت است و اعتقاد دارم مسئولین قایقرانی توانسته اند با توجه به محدودیت منابع به بهترین شکل این فدراسیون را مدیریت کنند و امیدواریم در آینده نیز شاهد پیشرفت این فدراسیون باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز